וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימים הנוראים של מכבי ת"א

3.10.2008 / 13:33

שוב לא שקט בקרית שלום: יניב עזרן וליאור ז'אן החליפו דחיפות ובן שמעון זרק את שניהם מהאימון. שטרית הפצוע יעדר כנראה מול נתניה

יומיים לפני ההתמודדות מול מכבי נתניה ושוב לא שקט באימוני מכבי תל אביב. הבוקר (שישי) התרחשה תקרית אלימה נוספת בין שני שחקנים בקבוצה, כאשר הפעם היו אלה ליאור ז'אן ויניב עזרן, שהחליפו דחיפות במהלך אחד המשחקונים הפנימיים.

בעקבות התקרית זרק המאמן רן בן שמעון את השניים להתקרר בחדר ההלבשה ובשלב הזה עדיין לא ברור אילו צעדים משמעתיים יינקטו נגד השניים. "אם יש תסכול אצל שחקנים כאלה או אחרים, הם יצטרכו ללמוד להתמודד איתו. אני דווקא רואה את הדברים הללו באור חיובי וכחלק ממוטיבציה של השחקנים, כמובן כל עוד זה לא חורג מפרופורציה", אמר גורם בכיר בהנהלת המועדון בהתייחסו לתקרית.

כזכור, לפני כשבועיים לפני משחק הליגה מול מכבי פתח תקווה התרחשו שתי תקריות אלימות במהלך אימוני הקבוצה כאשר במקרה הראשון התעמתו אבי יחיאל וג'ונתן אסוס ובתקרית השנייה רודי חדד ודן רומן.

גם צרות מקצועיות יש במחנה הצהובים כאשר המגן השמאלי אורי שטרית, שסובל מפציעה ברגלו, פרש מהאימון והוא נמצא בספק למשחק ביום ראשון. במידה ושטרית לא יהיה כשיר יחליף אותו תום מנשרוב הצעיר. אבי יחיאל יפתח בעמדת המגן הימני ויחליף את יובל שפונגין שמתאושש מניתוח האפנדיציט שעבר ואף חזר להתאמן אך עדיין לא כשיר ולא יהיה בסגל של בן שמעון למשחק.

מלבד השינוי הכפוי שיבוא בעקבות פציעתו של שטרית, צפוי בן שמעון לפתוח בהרכב זהה לזה שפתח מול בני סכנין במחזור הקודם. יאניק קאמאנן ימשיך לקבל אשראי ממאמנו ויפתח לצידו של איליה יבוריאן בחוד ההתקפה כאשר ג'ונתן אסוס ורודי חדד יחכו להזדמנות מהספסל.

במכבי אישרו הבוקר את דבר הגעתו של הקשר הרוסי אלכסנדר סמרטין (34) לביקור בישראל בשבוע שעבר. סמרטין, שרשם 55 הופעות בנבחרת רוסיה ואף שיחק במועדון הפאר של צ'לסי, נמצא בשלהי הקריירה שלו ובמכבי אמרו שגילו המתקדם וכן העובדה שהוא לא שיחק בצורה מסודרת בתקופה האחרונה הורידו את מועמדותו מהפרק וציינו כי החתמתו של הקשר איננה רלבנטית. עוד הוסיפו כי הוא הוצע לקבוצה על ידי גורם שגם עמד מאחורי הגעתו לביקור בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully