וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "אנחנו חברים טובים, אבל כל אחד רוצה לנצח"

שחקנה של ברצלונה לא מוכן שהמפגש מול אתלטיקו מדריד יהפוך לקרב פרטי בינו לבין בן ארצו, סרחיו 'קון' אגוארו: "יש עוד הרבה שחקנים טובים"

ביום שבת תארח ברצלונה בקאמפ נואו את אתלטיקו מדריד במחזור השישי של ה'לה ליגה' (23:00, שידור ישיר בערוץ הספורט). המשחק לא רק יפגיש שתיים מהקבוצות הכי לוהטות בכדורגל הספרדי והעולמי, אלא גם שני שחקנים שנמצאים בכושר מעולה, ליונל מסי וסרחיו 'קון' אגוארו.

שני הקשרים/חלוצים הצעירים, מעמודי התווך של נבחרת ארגנטינה, מוליכים את קבוצתם אל הצמרת. מסי כבש עד כה ארבעה שערים בליגה. באמצע השבוע הוא הוליך את בארסה לניצחון חוץ באלופות על שחטיור דונייצק עם צמד. 'קון' כבש שניים בליגה והוסיף עוד שלושה שערים באלופות.

לפני המשחק ניסה מסי להרגיע את הרוחות בכל הנוגע לעימות החזיתי בינו לבין היריב מארץ מולדתו: "יהיו שחקנים רבים מצוינים על המגרש, ולא צריך רק לחשוב על העימות ביני לבין אגוארו. בארסה תמיד משחקת כקבוצה ואני עוד שחקן בה", הצטנע מסי וניסה להעביר את הפוקוס לשחקנים אחרים: "צ'אבי, לדומגא, הוא שחקן מרשים, שתמיד מספק מסירות נהדרות.

"אתלטיקו כבר הוכיחה שהיא קבוצה מצוינת, גם בליגת האלופות היא קוצרת הצלחה. אני חושב שיהיה לנו משחק קשה", הוסיף שחקנה של בארסה. מסי גם סיפר על החברות הטובה שלו עם אגוארו: "אנחנו עובדים ביחד, אוהבים לשחק בצוותא ויש לנו הבנה מצוינת כשאנו על המגרש בנבחרת. אנחנו חברים טובים ורוצים את הכי טוב אחד עבור השני, אבל כאשר אנחנו במועדון שלנו, כל אחד חושק בניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully