וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מארק יוז רוצה: כסף או עוד יותר כסף?

מאמנה של מנצ’סטר סיטי קיבל הצעה מטוטנהאם שעות לפני משחקה באופ”א וכעת מתלבט. צ'לסי הרגיעה: דידייה דרוגבה לא זקוק לניתוח

לא שקט בטוטנהאם, אתם יודעים, ולמרות ההעפלה לשלב הבתים של גביע אופ"א (1:1 מול ויסלה קרקוב, 2:3 בסיכום שני המשחקים) ראשי הקבוצה לא ממש מתרשמים ומתחילים לחפש מחליף לחואנדה ראמוס. ה"סאן" מפרסם היום (שישי) כי מי שעשוי למלא את מקומו של הספרדי הוא מארק יוז, מאמנה של מנצ'סטר סיטי. על פי אותו דיווח ראשי טוטנהאם הגיעו ליוז הצעה מספר שעות לפני המשחק של הסיטי בגביע אופ"א נגד אומוניה ניקוסיה (1:2).

ההצעה ליוז מאוד מפתה ועומדת, כך על פי הדיווח, על 20 מיליון ליש"ט וחוזה לחמש שנים שהונח לו על השולחן. כוונת ראשי הקבוצה היא שיוז יקבל את ההצעה ויוכל לנצל את פגרת הנבחרות בשבוע הבא כדי להכין את הקבוצה. אגב, התרנגולים הבקיעו אתמול את השער היחיד לזכותם כשארקדיוש גלובאצ'קי הפולני דחק לשערו הוא הגבהה של גארת בייל ושש דקות לסיום אלופת פולין הצליחה להשוות.

רק לפני שנה היה קרוב דניאל לוי, יושב ראש הקבוצה, להציע ליוז את משרת המאמן לאחר פיטוריו של מרטין יול. יוז משתכר כיום בסביבות 2.5 מיליון ליש"ט לשנה בסיטי אחרי שעבר במהלך הקיץ מבלקבורן.

למרות ההצעה המפתה, ממש לא בטוח שיוז יענה לה אחרי שהכוונות של הסיטי התבררו כרציניות עם העברתו ברגע האחרון של רוביניו לקבוצה וההשתלטות של קבוצת הרוכשים מאבו דאבי את המועדון. אלא שהמצב של טוטנהאם בשלב הזה בליגה נראה רע מאוד, כשהקבוצה עומדת על מאזן של שתי נקודות בלבד משישה משחקים וכמובן שטור הניצחונות שלה מרוקן בינתיים.

דרוגבה לא ינותח

בשורות מעודדות מגיעות מכיוונו של דידייה דרוגבה, שהפציעה שלו מול קלוז' בליגת האלופות נראתה רצינית והערכות דיברו על חודשים של היעדרות מהמגרשים. הפציעה של החלוץ מחוף השנהב בברך במהלך ה-0:0 מול היריבה הרומנית גררה לא מעט דאגות גם אצל לואיז פליפה סקולארי, שסובל מחוסר משווע של חלוצים. למרות ההערכות הקודרות, צ'לסי הוציאה הודעה: "דידייה דרוגבה לא זקוק לניתוח. יש לו שתי מתיחות בברך ובקרסול. למרבה המזל הוא לא סובל משבר".

דרוגבה פתח רק בשלושה משחקים מאז פתיחת העונה בעקבות התאוששותו מניתוח בברך שעבר בקיץ. צ'לסי, שכבר חסרה בגלל פציעות את ג'ו קול, דקו, מיקאל אסיין וריקארדו קרבאליו, תתמודד ביום ראשון מול אסטון וילה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully