וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי רוביו יעדר שלושה חודשים מהמגרשים

3.10.2008 / 9:35

כוכבה הצעיר של חובנטוד בדאלונה סובל מקרע בפרק כף היד ויחמיץ את מחזור הפתיחה מול ברצלונה, שתחסר מצידה את חואן קרלוס נבארו

בשבת הקרובה תחל הליגה הספרדית, שתהנה העונה מהדחיפה שקיבלה בזכות מדליית הכסף של הנבחרת המקומית באולימפיאדת בייג'ינג, אך בינתיים קיבלה אמש (חמישי) חובנטוד בדאלונה הודעה שזעזעה את הקבוצה לאחר שנודע כי הכוכב של הקבוצה, ריקי רוביו, שטרם מלאו לו 18, יעדר מהמגרשים בשלושת החודשים הקרובים. הצוות הרפואי של המועדון בדק את השחקן שנפצע בתחילת חודש ספטמבר וגילה שהוא סובל מקרע בפרק כף היד שימנע ממנו לשחק גם בסיבוב הראשון של משחקי היורוליג.

רוביו ובדאלונה יפתחו את הליגה הספרדית ביום ראשון בצהריים במשחק אטרקטיבי מול ברצלונה, שתחסר את הכוכב שלה שחזר מה-NBA, חואן קרלוס נבארו. נבארו סובל ממתיחה בשריר הירך, והצטווה לנוח בין שבועיים לשלושה לפני שיחזור לפעילות. מי שכן יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי ברצלונה יהיה הסנטר דניאל סנטיאגו שחתם בקבוצה שלשום, וצפוי להיות אחד השחקנים המשמעותיים בסגל הקטאלוני. הליגה הספרדית תמנה העונה 17 קבוצות, לאחר שג'ירונה התפרקה. במשחקים מעניינים נוספים במחזור הפתיחה ייפגשו מלאגה וריאל מדריד (שבת), וסראגוסה תארח את ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully