וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פוטרו השאיר גם את פרר בחוץ

הארגנטינאי, שגבר על סלע בטוקיו, ניצח גם את המדורג 5 בעולם 1:6, 5:7 ועלה לחצי הגמר, שם יפגוש את גאסקה. ונוס וסאפינה ייפגשו בשטוטגרט

לא כל כך הולך לדויד פרר במסע שלו למזרח. אחרי שהודח על ידי דודי סלע בסיבוב הראשון בשבוע שעבר בבייג'ינג, הספרדי, שמדורג 5 בעולם, נכנע גם מול חואן מרטין דל פוטרו ברבע הגמר. הארגנטינאי, שהשאיר את סלע מאחור בסיבוב השני, גבר 1:6, 5:7 והבטיח את מקומו בחצי הגמר באליפות טוקיו, המתקיימת ביפן. בשבוע שעבר תירץ פרר את הפסדו בעייפות מגביע הדייויס, אך כעת הוא פשוט היה פחות טוב.

דל פוטרו, שבעצמו שיחק גם בדייויס והביא ניצחון לארגנטינה והעפלה לגמר, ניצח את המערכה הראשונה תוך 27 דקות בלבד את היריב, שלו הפסיד פעמיים עד היום בשני המשחקים שהתקיימו ביניהם. במערכה השנייה פרר התעורר, אך דל פוטרו שבר ל-3:5 ועל אף השבירה של הספרדי, הוא נכנע והשלים את ההפסד תוך שעה וארבעים. השניים אגב אמורים להיפגש בחודש הבא בגמר גביע הדייויס.

בחצי הגמר יפגוש דל פוטרו את רישארד גאסקה, שניצח תוך פחות משעה את ריינר שוטלר הגרמני 3:6, 2:6. גאסקה, שמדורג 13 בעולם, דווקא הפסיד בשבוע שעבר לשוטלר ברבע הגמר, אך הפעם זו הייתה בהחלט נקמה מתוקה, אחרי ששבירה אחת בלבד הספיקה לניצחון במערכה הראשונה ושתיים נוספות בשנייה הביאו לו את המקום בשלב הבא.

תומאס ברדיץ' גבר על פרננדו גונזאלס במשחק נוסף במסגרת רבע הגמר, 0:6, 4:6. הצ'יליאני, המדורג 11 בעולם, הפסיד תוך שעה אחרי שנשבר שלוש פעמים במערכה הראשונה ופעם נוספת במערכה השנייה. הצ'כי יפגוש בשלב הבא את אנדי רודיק שלא התקשה לנצח את ויקטור טרויצקי 3:6, 4:6.

קרב אימתנים בשטוטגרט

אצל הנשים הקרב בשטוטגרט מתחמם אחרי שאמש (חמישי) המדורגת 3 בעולם שנמצאת בכושר פנטסטי, דינארה סאפינה, הבטיחה את מקומה ברבע הגמר שם תפגוש את לא אחרת מונוס וויליאמס. הרוסיה ניצחה את סבטאנה פירונקובה 1:6, 6:7. ילנה ינקוביץ', שתזכה בבכורה בדירוג הקרוב שיתפרסם ביום שני בעקבות הפסדה של סרינה וויליאמס, העפילה גם היא לשלב הבא אחרי שניצחה את אלונה בודרנקו 2:6, 0:6 בטיול קליל. בשלב הבא היא תפגוש את ורה זבונרבה.

ונוס עצמה השאירה את אחותה של בודרנקו, קטרינה, בחוץ אחרי שחבטה בה 12 אסים וניצחה 4:6, 2:6. "אני מרגישה נוח בטורניר הזה", אמרה האמריקאית לאחר המשחק. "זו גם תוצאה טובה ואני אשמח להמשיך ולהשתפר". אגב, וויליאמס וסאפינה לאנפגשו לעולם לפני כן. במשחק נוסף הבטיחה נדיה פטרובה את מקומה ברבע הגמר אחרי שניצחה את פטי שנידר 4:6, 1:6 ותתמודד מול נה לי על מקום בחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully