וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש אליפות

ברצלונה, שממשיכה להתאושש מפתיחת העונה הרעה, תפגוש את אתלטיקו מדריד, אימפריה בעבר שמחדשת ימיה כקדם. איך זה ייגמר בין השתיים?

משחק מספר 77: ברצלונה - אתלטיקו מדריד 1.50, 3.40, 4.60

המשחק המרכזי של המחזור השישי של 'הלה ליגה' יפגיש שתיים מהקבוצות הבכירות של הליגה הספרדית העונה - הקבוצה של פפ גווארדיולה עם הרוחיבלנקוס. בארסה פתחה את העונה לא טוב עם תיקו והפסד, אבל אז עשתה שלושה ניצחונות רצופים וכעת היא אוחזת ב-10 נקודות. אתלטי עם תשע נקודות, אחרי שהפסידה במחזור האחרון בליגה לסביליה 1:0.

ברצלונה של פפ גווארדיולה היא קבוצה כמעט חדשה לגמרי. אם לא בסגל השחקנים, אז לפחות באופי המשחק ובגישה שמחדיר המאמן החדש, שהגיע הקיץ במקומו של פרנק רייקארד לקבוצה. גווארדיולה שם דגש רב על משמעת קבוצתית, ונראה כי שחקני הבלאגוראנה מתחילים להבין מה הוא רוצה מהם. ביום רביעי השבוע הקבוצה שלו הראתה המון אופי, אחרי שפיגרה עד הדקה ה-87 1:0 מול שחטיור דונייצק. צמד שערים של ליונל מסי בדקות ה-87 וה-93 גרף לבארסה את שלוש הנקודות באוקראינה, והקטאלנים חזרו שמחים לחבל.

אתלטיקו מדריד מראה יציבות מתחילת העונה הנוכחית וגם אם זה לא הרבה זמן, זה גם משהו טוב ומעודד מאוד אצל אחת מהקבוצות הכי מזגזגות בספרד ובאירופה. הקבוצה השנייה של עיר הבירה לא ידעה הרבה שקט בשנים האחרונות, אבל סוף סוף המאמן חאבייר אגירה המקסיקני קיבל את המנדט להוביל את הקבוצה. אגירה מונה ב-2006 וזו העונה השלישית שלו בקבוצה. לשם השוואה משנת 1998 החליף המועדון שמונה מאמנים, במגמה שנמשכה כבר מהעבר הרחוק של הקבוצה. עם מצבת הכוכבים הדרום אמריקאיים שיש לאגירה הוא בנה קבוצה לתפארת בוויסנטה קלדרון, שאף הצליחה להגיע בעונה שעברה לליגת האלופות אחרי תקופת היעדרות ארוכה. את הצ'מפיונס פתחה אתלטי בצורה נהדרת עם שני ניצחונות.

אתלטיקו היא מעצמה בכדורגל הספרדי, אבל היא עדיין לא גדולה דיה כמו ברצלונה. בארסה זכתה ב-18 אליפויות ספרד, בעוד שאתלטי עשתה זאת רק תשע פעמים. זהו גם מספר הגביעים שיש לקבוצה מהוויסנטה קלדרון, זאת לעומת 24 שיש לברצלונה. הבלאוגראנה זכו גם פעמיים בגביע אירופה לאלופות, פעם בעידן הקודם (טרום ליגת האלופות, ב-1992) ופעם ב-2006, בעוד אתלטי עדיין לא הצליחה להניף את הגביע הנכסף. לבארסה ארבע זכיות בגביע למחזיקות גביע, עליו השלום, לעומת זכייה אחת של הקולוצ'יונרוס.

המשחק המרתק בקאמפ נואו יפגיש את שתי הקבוצות הטכניות. בעונה שעברה כל אחת מהקבוצות השיגה ניצחון ביתי על יריבתה. בסוף עונת 2006/7 השפילה בארסה בחוץ את אתלטי 0:6. מכיוון שהמשחק ייערך בברצלונה, עם התמיכה של הקהל, קשה לראות את בארסה מועדת, חרף הכושר המצוין שנמצאת בו אתלטי. אלא שגם תיקו אפשרי בהחלט בהתמודדות זו. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully