וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים הפסידה לראשל"צ במלחה

2.10.2008 / 22:01

הקבוצה של גיא גודס כשלה במלחה מול הקהל הביתי ונוצחה 82:79. חשש בראשון שאיתי לב גמר את העונה, ניצחונות לגליל ונהריה

מורן רוט וטרוויס ווטסון ערכו הופעת בכורה במלחה לעיני 1200 איש, אך בסיום משחק צמוד נחלו הפסד 82:79 למכבי ראשון לציון של זיו ארז, מי שאימן את הפועל ירושלים בסיום העונה שעברה. הירושלמים של גיא גודס ירדו למחצית בפיגור 46:41, אך הצליחו לחזור לפרקים באמצעות שלשות של שרון ששון, המצטיין בשורות האדומים. בהתקפה האחרונה היה לירושלים צ'אנס להשוות ולשלוח את המשחק להארכה, אבל התרגיל שביצעה לא צלח והמשחק הסתיים בניצחון לזכות האורחים מראשון לציון.

קלעו לראשון לציון: רוברט קונלי 21 נק', קן טות' 20, גילי מוסינזון 10, אבי סוכר וגיימס יוז 8 כ"א, אופיר פרחי 6, עודד שעשוע 5, דניס קאר ורז זהביאן 2 כ"א.

לירושלים: שרון ששון 22, טרוויס ווטסון 14, טימי באוורס 9, עומר סניד 8, יובל נעימי וראשון קלארק 7 כ"א, אדם האלסקה 5, ארז מרקוביץ' 4 ומורן רוט 3.

למרות הניצחון הנאה, בראשון לציון מודאגים מאוד מפציעתו של איתי לב בגיד אכילס. במידה ויצטרך השחקן לעבור ניתוח, הוא עלול לסיים את העונה מוקדם מהצפוי. המאמן זיו ארז: "לאיתי יש פציעה כמו זו שהייתה לטל בורשטיין. נקווה שהוא יהיה איתנו העונה".

המאמן מראשון התייחס גם לניצחון קבוצתו. "במשחק אימון התוצאה לא משנה. התמודדנו מול קבוצה טובה והיה חשוב לשחק במשחק חוץ מול קבוצה עם קהל רב. זה היה הנושא המרכזי עבורי". לגבי דניס קאר, שלא הרבה לשחק, אמר ארז: "מדובר בשחקן סגל לכל דבר. היום גילי מוסינזון שיחק על הדקות שלו".

גם בצד השני לא התרגשו מהתוצאה וגיא גודס התייחס באופטימיות לעתיד. "משחק פחות טוב שלנו. כשחזרנו מבלגיה נראינו טוב, אבל נצטרך ללמוד לפתוח את המשחק בצורה טובה יותר. החזרנו את ראשון יותר מדי פעמים למשחק בגלל הגנה רעה ואיבודי כדור. יש חוסר התאמה עם ווטסון, שנוטה לשכוח תרגילים וגורם לאי סדר", הודה גודס לגבי הזר החדש שלו, "אבל עם הזמן זה יבוא. לפנינו כמה משחקים עד פתיחת העונה, ואת הטעויות שאנו עושים כרגע לא נוכל לעשות בהמשך".

גליל/גלבוע ונהריה מרשימות

במשחק אימון שנערך הערב בגן נר לעיני כ-400 צופים גברה הפועל גליל/גלבוע על אליצור קרית אתא 73:90. הגליל, ששבה ממחנה אימון מוצלח באודסה, אוקראינה, הרשימה מאוד ותמשיך את ההכנה במשחק אימון בתחילת שבוע הבא מול בני השרון בישוב ספיר. מנגד, קרית אתא שסיימה אחרונה בטורניר דייגי, ממשיכה להיראות לא טוב. הירבו לגליל: ראיין רוברטס 18 נק', בראיין רנדל 14, גל מקל 12 ודגן יבזורי 11. בקרית אתא הצטיין טרנס רוברטס עם 30 נק'.

במשחק אימון נוסף שנערך בזיסמן, הביסה עירוני נהריה את עירוני רמת גן 56:84. נהריה תפגוש את רמת גן למשחק אימון נוסף בשבוע הבא, אליו תגיע במומנטום חיובי, אחרי שניצחה בשבוע שעבר גם את מכבי חיפה. רמת גן, שהרשימה עד כה וזכתה בטורניר דייגי, תשתדל להחתים גבוה נוסף בימים הקרובים ולהשלים את הסגל. בנהריה הצטייינו רון לואיס עם 16 נק' ורביב לימונד שהוסיף 13 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully