וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט אטיין ניצחה את הפועל ת"א 1:2

הנציגה האחרונה של הכדורגל הישראלי באירופה הודחה בסיבוב הראשון של גביע אופ"א. גומיס כבש צמד מצוין, (26, 75), יבואה צימק בתוספת הזמן

כמיהתו של הכדורגל הישראלי להיכלל באירופה הייתה אולי צעד פזיז. בקושי אסיה אנחנו שווים. בתחילתו של חודש אוקטובר נשאר הכדורגל הישראלי העלוב ללא אף נציגה בזירה האירופית. זאת לאחר שהפועל תל אביב, הנציגה האחרונה והכי מכובדת של הכדורגל הישראלי ביבשת הישנה במרוצת השנים, הודחה הערב (חמישי) בסיבוב הראשון של גביע אופ"א על ידי סנט אטיין. הקבוצה הצרפתית, שהגיעה עם מקדמה של 1:2 מהמשחק הראשון בבלומפילד, ניצחה שוב 1:2 (2:4 בסיכום הכללי). כעת, ייאלצו האדומים להסתפק בסיבובים באורווה ובקופסא במקום באצטדיונים המפוארים ביבשת.

הפועל תל אביב הצליחה להחזיק הכי הרבה זמן מעמד העונה באירופה, אבל גם היא, אחרי שנתיים רצופות שהעפילה לשלב הבתים, כבר לא יכלה לייצר הצלחה וסנסציה מול הקבוצה הצרפתית, שנעדרה מהמפעלים האירופיים במשך 26 שנים. סנט אטיין הייתה גדולה בכמה מידות על האדומים של גוטמן בכל 180 הדקות. הערב, באצטדיון ז'ופרה רישאר, השחקנים של לורן רוסיי שלטו באדיקות בכר הדשא, הניעו כדור במהירות והגיעו להזדמנויות אינספור. רק שתיים תורגמו לשערים. שניהם של החלוץ המצוין בפטימבי גומיס, שכבש שערים ראשונים העונה. הראשון בחצי מספרת יפהפייה (26), השני באחד על אחד מול אניימה (75). האדומים הגיעו כבויים מאוד, בקושי החזיקו בכדור, עשו רוב הזמן הגנה, גם זו די קלוקלת. כדי להמתיק ולו במעט את ההפסד, צימק יבואה בתוספת הזמן.

הקבוצה של אלי גוטמן נחלשה הקיץ. כחלק מצמצום התקציב, מתבססת הקבוצה האדומה על שחקנים צעירים דוגמת עמרי קנדה, ביברס נאתכו וערן זהבי, שעדיין צריכים להוכיח את עצמם, לצדם של ותיקים כמו יגאל אנטבי ו-ואליד באדיר. אולי מוטב לאדומים שהודחו מאירופה כדי שיוכלו להתרכז רק בליגה. זה לא שליגת העל חזקה כל כך, זה שלהפועל תל אביב אין סגל מספיק עמוק כדי להחזיק בשתי מסגרות. כעת יוכל גוטמן לגבש ולהריץ את הסגל שהתחלף הקיץ כדי שיצבור ניסיון, ואז, לשוב אולי לאירופה בעונה הבאה על מנת לחדש את המסורת המצוינת של האדומים. בינתיים, העונה, יהיו ימי חמישי צהובים נטו עם משחקיה של היריבה העירונית בכדורסל.

מהלך המשחק

דקה 5 - אילן שלח בעיטה חזקה מהאוויר אחרי הגבהה, אבל הכדור שלו הגיע היישר לידיו של אניימה הדרוך.

דקה 18 - גומיס הפעלתן קיבל כדור בצידה הימני של הרחבה ושלח בעיטה שטוחה, אלב לא מדויקת לפינה השמאלית. הכדור הלך רחוק משערו של אניימה.

דקה 20 - פאייה סובב כדור חופשי יפהפה מכ-20 מטרים מעל החומה האדומה, אניימה ניפק הצלה גדולה והדף שער בטוח לקרן.

דקה 23 - טלקסיקי נתן כדור על מגש של כסף ליבואה, שמהפינה הימנית של רחבת החמש שלח כדור חלש, לידיים של ויויאני שעצר. החמצה גדולה של יבואה.

דקה 26 - גול! שער יפהפה לגומיס. הגנת הפועל הרחיקה כדור לא טוב, פאייה נגח בקשת לרחבה, גומיס התמקם טוב ומכחמישה מטרים שלח במספרת לשער. אניימה לא יכל לעצור. 0:1 לסנט אטיין.

דקה 36 - גומיס הזין את אילן בכדור אדיר, אבל הברזילאי התחכם וניסה להקפיץ מעל אניימה בנונשלנטיות במקום לקרוע את הרשת.

דקה 51 - פאייה עשה שמות בהגנת הפועל, הגיע לקו הבסיס והוציא רוחב מצוין לגומיס, ששלח ברשלנות מעל השער של אניימה.

דקה 57 - משאדו שלח רוחב טוב, גומיס לא הגיע, ודרניס שהגיח מאחור, שלח את הכדור בנגיעה אחת ליד הקורה של אניימה. סנט אטיין המשיכה להחמיץ.

דקה 64 - גומיס הסתבך ברחבה והוריד כדור אחורה לאילן, הברזילאי הגיע מאחור ובעט, אבל לשמיים.

דקה 75 - גול! מטוידי שלח כדור טוב לגומיס. הפעם החלוץ המצוין כבר לא יכול להחמיץ, כשהגיע למצב של אחד על אחד מול אניימה. 0:2 לסנט אטיין.

דקה 90+2 - גול! שער ניחומים לאדומים. טופוזאקוב הוציא רוחב, הכדור הגיע לנאתכו, שעשה דאבל פס עם יבואה. הקשר הוציא רוחב, ויויאני הדף לא טוב, ויבואה היה במקום כדי לדחוק מקרוב פנימה. הפועל צימקה ל-2:1, והשופט שרק לסיום.

הרכב סנט אטיין: ג'ודי ויויאני, לוק פראן, סטאטיס טבלארידיס, יוהאן בנאלואן, מוהמאדו דאבו, כריסטוף לנדרן (פאולו משאדו, 46), בלייס מטוידי, ז'ופרה דרניס (סדריק וארו, 60), אילן, דימיטרי פאייה (דויד סוז'ה, 76), בפטימבי גומיס.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (עידן סרור, 65), אלין טופוזאקוב, ואליד באדיר (גל שיש, 78), יגאל אנטבי, דאגלס דה סילבה, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי (מהראן לאלה, 53), ערן זהבי, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully