וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי יחיאל: "אנחנו רצים לאליפות השנה"

2.10.2008 / 18:28

בלם מכבי ת"א חזר על מטרת הקבוצה. בן שמעון: "לא כיף לשבת ביציע, אך יש לי תצפית ממעוף הציפור". קמנאן ושבחון צפויים לפתוח

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון באצטדיון רמת גן, שם ייערך משחק הצמרת בו תארח הקבוצה את מוליכת הטבלה, מכבי נתניה. הצהובים, שניצחו את בני סכנין במחזור הקודם, ירצו להמשיך במומנטום ולחבר עוד ניצחון לעיני כ-15 אלף צופים.

לפי האימון נראה כי רן בן שמעון יפתח עם אותו הרכב בו פתח במשחק הניצחון על סכנין. החלוץ יאניק קמנאן ימשיך לקבל את האשראי בחוד ההתקפה לצדו של איליה יבוריאן, ואילו הקשר יוסי שבחון יועדף על פניהם של צמד הצרפתים, ג'ונתן אסוס ורודי חדד. הבלם/קשר ליאור ז'אן, שהחלים ממחלה, שב להתאמן עם חבריו, כמו גם המגן יובל שפונגין, שחזר להתאמן ונמצא בשלבי החלמה מתקדמים מניתוח התוספתן שעבר לפני כשבועיים. בכל אופן שפונגין לא יהיה בסגל למשחק. מי שימשיך למלא את מקומו בעמדת המגן הימני הוא אבי יחיאל, שעשה זאת בהצלחה בקריית אליעזר.

"זה נחמד להיות חלק ממשחק צמרת", אמר יחיאל לפני האימון. "זה נחמד שבשלב כה מוקדם של העונה יש משחקים מעניינים, גם לנו באופן אישי וגם לליגה בכלל. אני מקווה שיהיה משחק טוב. אנחנו רוצים לשחק יותר טוב ממה ששיחקנו עד עכשיו, לנצח ולהבקיע מה שיותר שערים. אנחנו פשוט רוצים לנצח את המשחק הזה". יחיאל התייחס לתפקודו בעמדת המגן הימני, לאחר ששיחק כבלם ואמר: "זה נחמד מדי פעם לשנות עמדה, אפשר ליהנות מכל תפקיד אם אתה בא בגישה חיובית. מבחינתי זה אתגר ואני נהנה ממנו מאוד.

"אני זוכר את המשחק הקודם שהיה לנו מול נתניה ברמת גן (ניצחון 0:2 לנתניה), אני גם זוכר את הניצחון שלנו עליהם לפני שנתיים, אבל ביום ראשון זה משחק חדש. יהיו כאן שחקנים אחרים, קבוצה חדשה, הוסיף יחיאל. "אנחנו השתנינו, נתניה השתנתה, מבחינתי אין קשר לשנה שעברה".

יחיאל התייחס גם לעובדה שבמשחק מול סכנין נחשפו מספר ליקויים שיש בקבוצה ואמר: "זה נכון שכמעט שמטנו את הניצחון. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. עלינו מאוד נחושים במטרה לנצח את המשחק, ומבחינת התוצאה היא טובה, אבל היכולת לא. נשתדל במשחקים הבאים להיות יותר טובים, זה מגיע לנו וגם לאוהדים שלנו. אנו מצפים מעצמנו ליותר, יש לנו קבוצה טובה, שיכולה לשחק הרבה יותר טוב. וגם לא צריך לכעוס עלינו כל כך, על זה שהניצחון לא היה מרשים. אנחנו מודעים לדברים הלא טובים שהיו במשחק וננסה לתקן במשחקים הבאים".

לגבי השאלה האם ניצחון על נתניה ישמש הצהרת כוונות של הקבוצה אמר יחיאל: "הצהרנו שאנחנו רוצים לזכות באליפות השנה, וזאת בלי שום קשר לתוצאה של יום ראשון".

בן שמעון: "מוקדם לדבר על אליפות"

מאמן הקבוצה רן בן שמעון התייחס לעובדה שניצחון ביום ראשון צפוי לעלות את קבוצתו למקום הראשון ואמר: "המקום הראשון חשוב מאוד, אבל הוא חשוב בנקודות זמן אחרות. במשחק בסכנין הרווחנו את הזכות לשחק במשחקי צמרת. אני מקווה שנעמוד במצבים האלה עוד הרבה פעמים לאורך השנה.

"מוקדם לדבר על צמרת גבוהה ואליפות, אנחנו עוד רחוקים מזה. יש לנו עוד דרך ארוכה וקשה לעשות עד שנגיע לשם, בינתיים הכיוון הוא בסדר, רק נצטרך להישאר בקו הנכון ולהבין שיש לנו עוד הרבה עבודה. במשחק האחרון השחקנים גילו בגרות גדולה במהלך המשחק וגם אחרי מצבים לא קלים ידעו לנצח משחק קשה. המשחק בראשון הוא מבחן חשוב ויכול לתת לנו דחיפה קדימה.

"אני חושב שאם נחבר מספר מרכיבי משחק טובים שהיו לנו נגד סכנין זה יהיה מפתח לניצחון גם ביום ראשון, הוסיף בן שמעון. "אם נחבר משחק של עוצמה, הנעת כדור טובה לכיוון השער וכניסה של הרבה שחקנים לרחבה אני מאמין שנוכל להשיג תוצאה טובה".

המאמן התייחס גם לעובדה כי גם במשחק הקרוב, כמו במשחק מול סכנין, יישב ביציע ולא על הספסל: "זה לא כיף ולא טוב לשבת ביציע. יש צוות גדול טוב ומקצועי שהוביל את המשחק האחרון בצורה מדהימה. אני שמח שהייתי קצת לעזר. דרך אגב, באנגליה הדברים האלה די ידועים ומקובלים שהמנג'ר יושב ביציע עם אוזניות ומעביר הוראות לספסל ממעוף הציפור. דרך אגב, כל דבר בחיים ממעוף הציפור נראה קצת יותר טוב. אם הייתי יכול לקרב את היציעים ברמת גן עם מנואלה הייתי עושה זאת. האצטדיון טוב והמשטח המדהים. הקהל של מכבי נותן לנו הרגשה שאנחנו בלב ליבו, ואנחנו מצפים שהקהל שלנו, שלא מפסיק לשיר לרגע, יהיה כאן. לקהל חשוב שתהיה קבוצה טובה וכל עוד תהיה קבוצה טובה אטרקטיבית הוא יגיע".

על השאלה כיצד הוא מתכוון להפוך את הקבוצה לאטרקטיבית אמר: "יכול להיות שלשחק עם שני חלוצים זאת אפשרות". לגבי השיטה וההרכב אמר: "מכבי תל אביב תוכל להיות מאוד אטרקטיבית ללא מספרים, אלא בכמות החופש שיקבלו השחקנים בחלק הקדמי".

השחקנים והצוות המקצועי של הקבוצה הצטלמו לתמונה הקבוצתית עם התלבושת החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully