וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אין יותר מושלמות

הפועל חיפה ספגה שער שוויון דרמטי וסיימה ב-1:1 מול כפ"ס, הפועל ר"ג סיימה בתוצאה זהה עם הפועל ב"ש. רמה"ש-הפועל עכו 2:0

שתי קבוצות הגיעו למחזור החמישי בליגה הלאומית עם מאזן מושלם, לראשונה מזה שנים, אבל שתיהן שמטו אותו בסיום המחזור. אחת מהן, הפועל רמת גן, איבדה אותו כבר ביום שישי אחרי שסיימה בתיקו 1:1 מול הפועל באר שבע במכתש. השניה, הפועל חיפה, סיימה בתיקו 1:1 דרמטי מול הפועל כפר סבא.

בצד השני של הטבלה, עירוני קרית אתא עדיין לא השיגה את שער הבכורה שלה העונה, אבל סיימה ב-0:0 מול מכבי הרצליה בבית. הפועל בני לוד דווקא השיגה את השער הראשון שלה, ואפילו ראתה את החוץ מול הפועל רעננה, אלא שהשניה הישוותה דקה לסיום והמשחק הסתיים ב-1:1. בשבת המשיכה הפועל עכו במומנטום החיובי שלה וניצחה 0:2 את רמת השרון.

הפועל רמת גן - הפועל באר שבע 1:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה אחרי שכבשו שלישיות במחזור הקודם, ובהפועל באר שבע קיוו להשיג את ניצחונם השלישי ברציפות, כדי לפתוח את השנה החדשה באופטימיות גדולה, אחרי שהעונה עצמה נפתחה כל כך רע מבחינתם.

שתי הקבוצות היו רחוקות מלהציג רמה גבוהה במחצית הראשונה, והמשחק התנהל ברמה דומה עד לדקה ה-70. מה שעשה את התפנית היה כרטיס אדום לחובה של רמת גן בדקה ה-73, כאשר אלי לוי הורחק אחרי תיקול חריף. באר שבע ניצלה את זה תוך שש דקות, ועלתה ליתרון 0:1. מאור מליקסון קיבל כדור נוח בצדה הימני של הרחבה, אבל בעט לידיים של רפי כהן, שהדף לצד השני. החלוץ המולדובי איגור קוסטרוב היה שם כדי להשתלט על הריבאונד ולכבוש.

בספסל של האורחים כבר החלו לחגוג את הניצחון, אבל המארחים ניצלו את תוספת הזמן, ואחרי שלוש דקות כאלו הם זכו לכדור חופשי מצד שמאל במרחק של 22 מטרים מהשער. באר שבע לא העמידה חומה ראויה, וקובי חסן ניצל את זה כדי לסובב לחיבורים ולהשוות ל-1:1, תוצאה שבזכותה רמת גן נותרה במקום הראשון, לפחות עד יום שבת.

עירוני קרית אתא - מכבי הרצליה 0:0

קרית אתא, שהגיעה מהליגה הארצית, עדיין לא כבשה את שערה הראשון העונה, אבל לפחות השיגה את הנקודה השניה בזכות ההגנה שלה, שמנעה מההרצליינים לקפוץ לצמרת.

עבור מכבי הרצליה של אייל לחמן, זו הייתה תוצאת התיקו השניה ברציפות למרות השדרוג שעשתה הקבוצה בהתקפה שלה.

הפועל רעננה - הפועל בני לוד 1:1

אחרי שספגה 10 שערי חובה, בני לוד הצליחה סופסוף לכבוש השנה, כמה חבל מבחינתה שהיא ספגה שער שיוויון בדקה ה-89, ולא יכלה לחגוג את המאורע כמו שצריך. לוד נותרה במקום האחרון בליגה, בעוד שרעענה ממשיכה להתרחק מהקבוצות השואפות להגיע לליגת העל.

שלומי בן חמו כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-77, והעלה את הלודאים ליתרון מפתיע. איתי טואף כבש את שער השיוויון הדרמטי לרעננה דקה לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עירוני רמת השרון - הפועל עכו 2:0

מגמת ההתאוששות של הפועל עכו נמשכה עם שער הניצחון של איימן אבו סאלח מול רעננה במחזור הקודם והפעם היו אלו שערים של עומאר עבדול עזיז בדקה ה-50 ושל רונן שוורצמן בתוספת הזמן, שהעניקו לירון הוכנבוים ושחקניו ניצחון שלישי רצוף. רמת השרון אמנם כבשה את שער הליגה הראשון שלה בשבוע שעבר, אבל היום חזרה למתכונת בצורת וגם הרחקה של שחר סימנטוב בדקה ה-81, לא סייעה לה לחזור למשחק.

הפועל כפר סבא - הפועל חיפה 1:1

במשך 88 דקות נראה היה שיממה אחרי שמיטת הנקודות של הפועל רמת גן, גם הפועל חיפה הולכת באותו כיוון, לאחר מכן הגיעו שתי דקות בהן החזיקה הקבוצה מהכרמל ביתרון, אבל לבסוף הסתיים המשחק בתיקו.

זה היה סיפור המשחק. אחרי דקות ארוכות של 0:0, מצא יוסי ג'נאח את הרשת של המארחת שתי דקות לסיום המשחק והפועל חיפה הייתה משוכנעת שהנה, היא משיגה ניצחון חמישי מחמישה משחקים, אבל אז הגיע גיא דיין, כבש שער שוויון וחילק את הנקודות.

ביום שני: הפועל ירושלים - מכבי אחי נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully