וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרר ניצח בטוקיו, צונגה הודח

הספרדי ממשיך להתאושש מההפסד לסלע בבייג'ינג, ועלה לרבע הגמר. הצרפתי שזכה בבנגקוק פרש מול טרויצקי. פדרר לוקח פסק זמן

דויד פרר עלה היום (חמישי) לרבע גמר טורניר טוקיו, אחרי שגבר על המקומי הפופולרי טאקאו סוזוקי 6:4, 3:6, 2:6. "טאקאו הפתיע אותי", אמר הספרדי בסיום, "הוא שיחק סרב אנד וולי מצוין, אבל אחרי ששברתי במערכה השנייה, צברתי ביטחון. המערכה השלישית הייתה קלה יותר. זה היה משחק קשה אבל בעיקר נלחמתי בעצמי". פרר ימשיך במסע להגנת התואר בטורניר שסך הפרסים בו הוא 969 אלף דולר.

ברבע הגמר יתמודד פרר עם הארגנטינאי המוכשר חואן מרטין דל פוטרו, לאחר שזה ניצח את הפיני ירקו ניימינן 1:6, 3:6. המדורג רביעי בטורניר, הצרפתי רישאר גאסקה, ניצח את היפני קיי נישיקורי 1:6, 2:6 . הצרפתי יתמודד בשלב הבא מול הגרמני ריינר שוטלר, שהדיח את הרוסי מיכאיל יוז'ני 3:6, 7:6, 4:6.

אנדי רודיק, אלוף טורניר בייג'ינג, עלה אף הוא לרבע הגמר אחרי שניצח את יורגן מלצר האוסטרי (14 בטורניר) 6:7, 2:6. טומי רוברדו הספרדי שוב הודח בשלב מוקדם במזרח הרחוק. הפעם רוברדו (6 בטורניר) הפסיד לתומאס ברדיץ' הצ'כי 7:6, 6:2. במשחק נוסף בין מדורגים גבר ריינר שוטלר הגרמני (12 בטורניר) על מיכאיל יוז'ני הרוסי 3:6, 7:6, 4:6. ג'ו וילפרד צונגה הצרפתי, פיינאליסט אליפות אוסטרליה שזכה בשבוע שעבר בטורניר בנגקוק, סיים את חלקו בטוקיו אחרי שפרש מהמשחק מול ויקטור טרויצקי במצב של 7:5, 2:1 לזכותו של הסרבי.

פדרר לוקח פסק זמן

רוג'ר פדרר, המדורג כיום 2 בעולם, החליט לקחת פסק זמן מהטורנירים הגדולים בסבב, בתקווה לחזור לפעילות בסיום העונה. פדרר היה אמוד להשתתף בטורניר שטוקהולם בשבוע הבא, אבל הודיע למארגנים על פרישתו.

בהודעה שהוציא פדרר לתקשורת נכתב: "2008 הייתה שנה קשה עבורי, וכל הזמן הייתי צריך להשלים פערים בגלל מחלת הנשיקה שתקפה אותי בתחילתה. אני מרגיש בר מזל שהחלמתי, אבל אני חושב על בריאותי כשחקן שמסתכל כמה שנים קדימה ורוצה לחזור למקום הראשון בעולם. כדי לעשות את זה, אני צריך לנוח הרבה ולהכין את עצמי ב-100 אחוז לקראת העונה הבאה. נכון לעכשיו, קשה לי לדעת מתי אני אחזור לכושר מלא, אבל אני מקווה שזה יקרה לפני סוף העונה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully