וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה עשוי להיעדר כשישה שבועות

בדיקת ראשונית העלתה שהחלוץ נפצע בברך ימין. סקולארי לא מאוכזב מהתיקו של צ'לסי בקלוז': "לא שיחקנו טוב, ונקודה אחת עדיפה על אפס"

צ'לסי סיימה אתמול (רביעי) את משחק החוץ שלה נגד קלוז' הרומנית בתיקו 0:0, אבל התוצאה פחות מדאיגה את אנשי המועדון. חלוץ הקבוצה דידייה דרוגבה, שרק חזר לפעילות אחרי פציעה בברך, נפצע ברגלו הימנית, ובקבוצה חוששים באשר למצבו. "אני לא יודע איזה אפשרויות יש לי לקראת יום ראשון", אמר המאמן לואיז פיליפה סקולארי מיד אחרי המשחק, "ביממה הקרובה אדע יותר. דרוגבה סובל ממפגיעה ברצועה. פציעות הן חלק מהמשחק, וזה נורמלי".

לאחר שהחלוץ מחוף השנהב נבדק, התברר כי הוא סובל מחבלה בברך ימין, והוא עשוי להיעדר כשישה שבועות. כרגע מדובר בהערכה בלבד ועל דרוגבה לעבור עוד מספר בדיקות. אם אכן דרוגבה ייעדר פרק זמן כזה, הרי שצ'לסי בצרה, במיוחד נוכח יכולתו של ניקולה אנלקה. גם ג'ו קול, אשלי קול, ג'ון טרי ואלכס ירדו מהדשא עם פגיעות. יחד עם דקו, ריקרדו קרבאליו ומייקל אסיין הפצועים, לסקולארי יש כאב ראש גדול.

סקולארי לא מאוכזב מהתוצאה שקבוצתו השיגה נגד אלופת רומניה. "לא שיחקנו טוב, ונקודה אחת עדיפה על אפס. קלוז' ניצחו את רומא, יש להם ביטחון, הם משחקים בבית והם רצו להוכיח לאוהדים שלהם שהם טובים. אולי תהיה להם בעיה בהמשך, כי הם רצים ללא הפסק במשך 90 דקות. אני שמח על הנקודה כי דידייה נפצע ויצא, ג'ון טרי שיחק כרבע שעה כשהוא פצוע וכך גם אלכס".

קין הוריד את הקוף מהגב

בניגוד לצ'לסי, ליברפול חוגגת. האדומים של רפא בניטז נראים טוב בליגה, ואמש הם הסבו נחת לאוהדים באנפילד כשניצחו 1:3 את פ.ס.וו איינדהובן. מי שהיה מאוד מרוצה מהמשחק היה רובי קין, חלוץ הרכש שהגיע מטוטנהאם. האירי כבש את שערו הראשון במדי ליברפול, ופרק לחץ. "הורדתי קוף מהגב. נחמד לכבוש שער ראשון, לא הייתי מודאג מדי, אנשים פשוט דיברו. אני מקווה שאבקיע עוד עבור המועדון".

המאמן רפא בניטז הילל את החלוץ בן ה-28: "שמחתי בשבילו, הוא עבד מאוד קשה עבור הקבוצה והגיע לו להבקיע. עכשיו יש לו שער ראשון באירופה, ואני מקווה שנראה ממנו שער ראשון בפרמיירליג במדי ליברפול. אני יודע שהוא יבקיע הרבה בעתיד, כך שזה רק צעד ראשון בשבילו". בניטז החמיא גם לסטיבן ג'רארד, שכבש שער אדיר בבעיטה חופשית, שערו ה-100 בתולדות המועדון. "זה מאוד מרשים שקשר מבקיע 100 שערים. הוא בין הקשרים הכי התקפיים שיש בעולם". "זה היה נהדר לחגוג את השער ה-100 מול הקופ, ואני מקדיש אותו להם על כל התמיכה שהעניקו לי במשך שנים", אמר ג'רארד לרשת "סקיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully