וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק קיובן: "או שאייברי ג'ונסון הולך, או שאנחנו"

הבעלים של דאלאס חושף את מערכת היחסים הקלוקלת בין המאמן ושחקניו, שהביא לסיום דרכו במועדון: "הכל יהיה שונה מעכשיו"

כשמונה למאמנה הראשי של דאלאס מאבריקס במרץ 2005, הרגישו בעיר תחושה של משב רוח מרענן. דון נלסון האהוב והמוערך הלך, ואייברי ג'ינסון, שהפך לאחת הדמויות החביבות בקרב המועדון, החליף אותו. כבר בחודשים הראשונים ניתן היה להבחין בכרזימטיות ורוח שהביא איתו ג'ונסון הצעיר למועדון. הרומן המוצלח המשיך, ובמהלך עונת 2005-2006 זכה ג'ונסון בתואר מאמן העונה, ואף הביא את המאבריקס סוף סוף לגמר ה-NBA, שם הפסידו למיאמי. אלא שלאחר מכן, משהו החל להשתבש.

על אף שסיימו את העונה הבאה עם המאזן הטוב בליגה, ג'ונסון ושחקניו הודחו על ידי גולדן סטייט בסיבוב הראשון של הפלייאוף, באתח ההפתעות הגדולות בהיסטוריה. במידה מסוימת, הסוף של ג'ונסון כמאמן דאלאס התחיל אז. אחרי שהודחו, שוב, בסיבוב הראשון של הפלייאוף גם בעונה הקודמת, החליט מארק קיובן, הבעלים של המועדון, לפטר את ג'ונסון, ולהחליפו בריק קרלייל.

היום (רביעי), מתברר כי יכולתו המקצועית של הגנרל הקטן לא היתה הבעיה - כי אם אישיותו. "שחקנים ניגשו אלי, ואמרו שאו שהם עוזבים - או שג'ונסון יעזוב", אמר קיובן, והוסיף כי לפחות חמישה שחקנים טענו כי לא יחזרו לקבוצה אחרי הפגרה אם ג'ונסון עדיין יהיה חלק מהמועדון. "כשמסתכלים עמוק, לא היתה לנו ברירה. המטרה שלי לא היתה לפטר אותו, אבל לא היתה ברירה", הוסיף הבעלים של המאבריקס. קיובן עצמו מקווה שכעת, הקבוצה תצא לדרך חדשה - טובה יותר. "הכל יהיה שונה מעכשיו. אם לא חשבנו כך, לא היינו מבצעים את השינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully