וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות הרוסיות מאיימות בהקמת ליגה חדשה

1.10.2008 / 11:45

האיגוד הרוסי החתים מספר קבוצות לאחר שלא קיבל קבוצה נוספת ביורוליג, פנייה נעשתה למכבי ת"א וזלגיריס. טראביס בסט חתם באבלינו

איגוד הכדורסל הרוסי החל לפעול על מנת להקים ליגה חלופית במקומה של היורוליג וזאת לאחר הודעתו של ג'ורדי ברתומיאו, מנכ"ל היורוליג, על כך שהוא מסרב להכיר בכל החלטה מלבד זאת שנקבעה בחודש יולי האחרון בברלין על תוכנית המשחקים של המפעל. רק לפני שבועיים התאגדו מספר קבוצות בבקשה לשנות את שיטת היורוליג לשיטה הדומה לליגת האלופות בכדורגל, עם שלב מוקדמות שיכלול את כל אלופות אירופה. ההצעה נתקלה בהתנגדות עזה אצל קבוצות החתומות ביורוליג למספר שנים.

האיגוד הרוסי, ששולח ליורוליג רק את צסק"א מוסקבה, שמחזיקה בחוזה עם המפעל, החתים את צסק"א, חימקי ודינמו מוסקבה, מאריופול, ריטאס וילנה, ריגה הלטבית, על כך שיתחיל להפעיל את הליגה החדשה החל מדצמבר.

"התוכנית הזאת קיימת כבר מספר שנים", אמר אנדריי ואטוטין מראשי צסק"א מוסקבה, "אך רק עכשיו היא מוכנה, החתמנו מספר קבוצות וגם פנינו למכבי תל אביב וז'לגיריס בטורניר גומלסקי, והנושא מעניין אותן". למכבי ולצסק"א חוזה ביורוליג, ובמידה ואחת מהן תערוק לליגה החדשה, תפגע קשות בהכנסות המפעל. ביורוליג חוששים כי ספונסרים שתומכים במפעל, יערקו גם כן למפעל החדש.

בינתיים באירופה ממשיכות ההכנות לקראת העונה הקרובה. אבלינו, יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, ששיחררה שלשום את דן דיקאו, החתימה את טראביס בסט (36, 1.80) לעונה הקרובה. במשחקי אימון באירופה גברה מלאגה על ולנסיה 51:86 כאשר מרקוס הייסליפ הצטיין בשורות מלאה עם 23 נקודות, וטאו ויטוריה ניצחה בקלות את ברוסה 83:103 כאשר בשורות טאו הצטיין וויל מקדונלנד עם 23 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully