וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "אנחנו יכולים ללכת עד הסוף"

ארסן ונגר חושב קדימה, אחרי ה-0:4 הנפלא של ארסנל על פורטו: "התצוגה הכי שלמה שלנו העונה". ביונבטוס ובאיירן לא מאוכזבים אחרי תוצאות התיקו

הקבוצה המרשימה ביותר במחזור השני של ליגת האלופות שהחל אמש (שלישי) היתה, ללא ספק, ארסנל. התותחנים מחצו את פורטו 0:4 באצטדיון האמירויות, במשחק שבקלות היה יכול להסתיים אף בתוצאה גבוהה בהרבה. "היינו יכולים להבקיע עוד כמה שערים, אבל הכי חשוב זה לנצח", אמר אחרי המשחק מאמן הקבוצה, ארסן ונגר. עבור המנג'ר הצרפתי המוערך, היה זה משחק ומבחן חשוב מאין כמוהו לקבוצתו הצעירה.

מעבר לשלוש הנקודות החשובות בליגת האלופות, הרי שהמשחק הזה הגיע מיד אחרי ההפסד המביך 2:1 בליגה להאל סיטי הקטנה. עבור מועדון צעיר כארסנל, הפסדים כאלה עשויים להיות משמעותיים מבחינה מנטאלית. אלא שלא לחינם, בראש המערכת עומד אחד המאמנים הגדולים באירופה - פלא שזה נגמר ב-0:4? "זו בדיוק התגובה שרציתי מהשחקנים. זו כנראה היתה תצוגת הכדורגל השלמה ביותר שלנו העונה", אמר ונגר.

באופן מפתיע עבור אנשים אחרים, עלה עם הרכב דומה לזה שהושפל בשבת. "לא עשיתי הרבה שינויים כי לא רציתי להעניש שחקן כזה או אחר". אין ספק כי אחרי התצוגה המרשימה, הופכים התותחנים, אם לא היו כאלה, למועמדים בולטים ללכת עד הסוף השנה. "יש לנו את הפוטנציאל להניף את הגביע בסיום העונה", אמר המאמן הצרפתי, "אבל קודם כל צריך לראות כיצד נשחק בחוץ".

בסך הכל, קלינסמן מרוצה

אל המשחק מול ליון, הגיעה באיירן מינכן במצב מנטאלי שפוף משהו. אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, ידעו במועדון הפאר הגרמני שהמשחק מול אלופת צרפת עשוי לשמש פלטפורמה ראויה להתאוששות, ומשם לדרך חדשה. זה לא ממש קרה אמש (שלישי), כשהבווארים סיימו את משחקם ב-1:1, אבל נדמה כאילו עבור באיירן - הם שמחים על הנקודה שהרוויחו, לא על השתיים שהפסידו.

"כמובן שהייתי מעדיף לנצח", אמר יורגן קלינסמן, מאמנה המושמץ של הקבוצה, "אבל זה לא קרה. אני מרוצה מהקבוצה. עכשיו נמשיך הלאה, לבונדסליגה, וננסה לתקן את העניינים בשבת".

לגבי מארק ואן בומל, קפטן הקבוצה, שבפעם השניה מתוך שלושה משחקים לא שיחק, ואף עזב אמש את האצטדיון כעוס בלי לומר מילה, אמר קלינסמן: "זו החלטה מקצועית, והוא לקח אותה אישית". לוקה טוני, שמנסה לסיים את בצורת השערים שלו ולחזור לכושר הנפלא מהעונה שעברה, משתדל להסתכל קרוב, לא רחוק. "הלוואי שאבקיע נגד פיורנטינה, אבל קודם לכן יש לנו את בוכום. אנחנו צריכים רק ניצחון אחד כדי לצאת לדרך חדשה".

ראניירי: "לא נכנענו והגבנו נפלא"

האופטימיים שבשחקני או אוהדי יובטוס, יכולים לקחת מהתיקו 2:2 אמש עם באטה בוריסוב בליגת האלופות את הדברים הטובים. הרי לחזור מפיגור של שני שערים זה לא דבר פשוט, גם מול קבוצה נחותה. מצד שני, קבוצה מסדר הגודל של הגברת הזקנה לא אמורה להיקלע למצב כזה מלכתחילה. בלי ספק, מדובר היה בתוצאה המפתיעה ביותר במחזור המשחקים אמש, ואם יש אנשים שמסתכלים על חצי הכוס המלאה ביובנטוס, כמו קלאודיו ראניירי, למשל, בפנים הוא וודאי מאוכזב מאוד.

"ידענו שאנחנו משחקים מול יריבה חזקה, הם הפתיעו אותנו בהתחלה אבל לא נכנעו, והגנבו נפלא". לגבי סבסטיאן ג'יובניקו הצעיר, שפתח בהרכב והיה אחד הבולטים בשורות הגברת הזקנה, אמר המאמן: "הוא בישל פעמיים ושיחק נהדר, אבל צריך לתת לו לגדול ללא לחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully