וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבלינו הובסה בסופר-קאפ האיטלקי

יריבת מכבי ת"א ביורוליג הציגה תצוגת נפל מול האלופה, סיינה, 108:72 אחרי משחק מצוין של מקנטייר. ציבונה החתימה את רול מארשל

סיינה עשתה צחוק הערב (שלישי) מאבלינו, מחזיקת הגביע באיטליה והקבוצה שתתמודד עם מכבי תל אביב באותו בית ביורוליג, אחרי שזכתה בסופר קאפ האיטלקי וניצחה 72:108 במשחק שפתח את העונה באיטליה.

כבר אחרי שבע דקות ת'רל מקנטייר והנרי דומרקאנט הצעידו את אלופת איטליה ליתרון 6:20 ורמזו על מה שעוד הולך לקרות. עד המחצית לחצה סיינה על הגז והובילה כבר 34:52. ארבע דקות לסיום, כשהפער כבר צמח ל-101:59, הורידה האלופה את מד הלחץ ואיפשרה לאבלינו לסיים "רק" עם מינוס 36.

קלעו לסיינה: ת'רל מקנטייר 16, הנרי דומרקאנט 15, קשישטוף לאברינוביץ', רימאס קאוקינאס ותומאס רס 13 כל אחד, רומיין סאטו 11, מוריס פינלי 10. לאבלינו: כריס וורן 18, אריק וויליאמס 14, תאמאר סליי 9.

* ציבונה זאגרב, יריבה נוספת של מכבי תל אביב ביורוליג, החתימה את רול מארשל לעונה אחת. מארשל (2.01 מטר, 26) מגיע מהמופארם וראסאץ', שם סיים עם ממוצעים מצוינים של 17.3 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות. הסמול-פורוורד הוביל את קבוצתו לגמר הליגה האדריאטית, לגביע הסרבי ולגמר הליגה, אך הפסיד בכל שלושת המעמדים לפרטיזן. בעברו הוא שיחק עם אינדיאנה ודאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully