וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן דיקאו שוחרר מאבלינו

30.9.2008 / 16:44

הגארד האמריקאי, שהיה מועמד למכבי ת"א, שוחרר מיריבתה של הצהובים לאחר שלא הרשים. טרוויס בסט עשוי להחליפו. פט ברק חתם בסופוט

אבלינו, הקבוצה האיטלקית שתשחק בבית א' של היורוליג ביחד עם מכבי תל אביב, הודיעה אמש (שני) על שחרורו של הגארד האמריקאי דן דיקאו, שחתם בקבוצה רק חודש לפני כן. דיקאו (30, 1.83) הגיע לאבלינו לאחר שגם טאו ויטוריה וגם מכבי תל אביב הביעו עניין בשורותיו, אך מתחילת האימונים גילה יכולת נמוכה מאוד. בקבוצה סירבו לגלות את סיבת שחרורו, אך לא הכחישו את אי התרשמותם מיכולתו של השחקן.

בינתיים באבלינו החלו לחפש מחליף לדיקאו, שהיה אמור להיות השחקן המוביל בקבוצה, והשם החם שעולה בהקשר של הקבוצה הוא טרוויס בסט, שחקנה של סופוט בעונה שעברה. בסט (36, 1.80) שבאמתחתו 10 עונות ב-NBA במדי אינדיאנה, שיקגו, מיאמי, דאלאס וניו ג'רזי, הגיע לאירופה לראשונה בעונת 2005/6 אז שיחק בקאזאן הרוסית. עונה לאחר מכן נדד לוירטוס בולוניה והעונה כאמור שיחק בפולין. מועמד נוסף הוא הגארד מלווין בוקר, ששיחק בעונה שעברה במילאנו.

בינתיים קבוצת יורוליג נוספת עשתה חיזוק משמעותי. סופוט הודיעה הבוקר על החתמתו של הסנטר האירי פט ברק, ששיחק בעונה שעברה במדי חימקי מוסקבה. ברק (35, 2.11), עבר בשנות ה-2000 3 פעמים בין היורוליג לבין ה-NBA ולאחר שלוש עונות בפיניקס חתם בתחילת העונה שעברה ברוסיה. הוא הודיע על כך שירצה לבלות העונה קרוב לאשתו, אך הצעה משופרת של סופוט שכנעה אותו לבסוף לעבור לשחקן בעונה הקרובה בפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully