וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי יחמיץ את החודשיים הראשונים של העונה

הגארד של סן אנטוניו ספרס מחלים מניתוח בקרסולו: "זה היה עלול לקרות בדצמבר, כך שזה עדיף". הווארד התנצל על זלזול בהמנון האמריקאי

סן אנטוניו ספרס תאלץ להסתדר בפתיחת העונה ללא כוכבה מאנו ג'ינובילי. הגארד הארגנטינאי יחמיץ את החודשיים הראשונים של עונת ה-NBA הקרובה, מאחר שייאלץ להחלים מניתוח ניתוח ארתוסקופיה בקרסולו השמאלי.

"הם אמרו לי שאחמיץ בין שמונה לשניים עשר שבועות, ואני מכוון לשמונה", אמר ג'ינובילי בפתיחת מחנה האימונים של הספרס. ג'ינובילי נפצע לראשונה בקרסולו השמאלי בסדרת הפלייאוף נגד ניו אורלינס הורנטס. הופעתו עם ארגנטינה באולימפיאדת בייג'ינג לא תרמה לבריאותו. "ידעתי שאצטרך ניתוח", אמר אז השחקן. "אם מאנו לא היה נפצע גם באולימפיאדה הוא היה סובל מפציעה 15, 25 או 35 משחקים בתוך העונה", אמר מאמן הספרס גרג פופוביץ', "אחרי שנותח וסידרו לו את הכל, הקרסול שלו יהיה בריא יותר".

גם ג'ינובילי שמח על שנותח לפני תחילת העונה, ולא נפצע בעיצומה, דבר שהיה יכול לפגוע עוד יותר בספרס. "זה מצב בו כולם מנצחים. זה היה עלול לקרות בדצמבר, כך שאחמיץ עכשיו כמה משחקים, וזה עדיף".

* הג'נרל מנג'ר של מיאמי היט, רנדי פפאנד, התפטר מתפקידו לאחר 13 שנים. "פפאנד בחר להתמקד באתגרים עסקיים אחרים", אמרה הודעתו הרשמית של המועדון, ובינתיים מי שיכנס לתפקידו של פפאנד הוא פט ריילי.

"זה לא היה ג'וש הווארד, זה היה מישהו אידיוט"

אחרי שצולם מזלזל בהמנון האמריקאי, ג'וש הווארד קרא לעצמו "אידיוט", והודיע לכולם הוא פטריוט מארץ הפטריוטים. "אני יודע שזה לא אני", אמר שחקנה של דאלאס מאבריקס. "אני אוהב את המדינה, אם לא המדינה לא הייתי מדיע לכדורסל. זה לא אני, זה לא היה ג'וש הווארד, זה היה מישהו אידיוט".

בחודש יולי צולם הווארד טוען בארוע צדקה שההמנון האמריקאי לא מייצג אותו כי הוא שחור. עם פתיחת אימוניה של דאלאס, הווארד הודיע לתקשורת כי הוא מתחרט על אמירתו, וכי הוא רוצה להוכיח לאוהדים שהוא לא ממש אדם רע כפי שהם חושבים. "אני מתנצל אם העלבתי מישהו, אני כועס על עצמי, סתם התלוצצתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully