וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי קבע מהפך, בארסה גברה 1:2 על שחטיור

גווארדיולה לא הרכיב את מסי מול שחטיור, הארגנטינאי החזיר עם צמד דרמטי וניצחון 1:2. קלוז' - צ'לסי 0:0, אינטר - ברמן 1:1

זה היה כל כך קרוב, ממש עניין של דקות. שחטיור דונייצק הוליכה הערב (רביעי) מול ברצלונה והריחה את הניצחון הביתי המאוד מכובד מול אלופת אירופה לפני כמה שנים, אבל אז הגיע לאו מסי, שנכנס הערב כמחליף, כבש צמד בדקות הסיום והעניק לבארסה 1:2 דרמטי ביותר על הקבוצה האוקראינית.

תודות לדרמה מדונייצק, המשחק באוקראינה גנב את ההצגות מהמגרשים האחרים והיו הערב לא מעט כאלו. נתחיל עם הבית של הקטאלונית והאוקראינית ובו גברה ספורטינג ליסבון 0:2 על פ.צ באזל כדי לרשום נקודות ראשונות במפעל.

מהפך לא היה נחלתה הבלעדית של ברצלונה הערב ורומא עשתה דבר דומה, גם היא בחוץ, מול בורדו. הצרפתים דווקא הוליכו 0:1, אבל הרחקה לא מוצדקת של הנריקה הרסה להם את התכניות והקבוצה מבירת איטליה עשתה בליץ במחצית השנייה כדי לנצח 1:3. אבל עם כל הכבוד לרומא, את התוצאה המרשימה של הבית ואולי של כל המחזור, השיגה קלוז' הרומנית, שסיימה ב0:0 ביתי מול צ'לסי הגדולה והעשירה.

תוצאה גדולה השיגה גם אנורתוזיס פמגוסטה, שאחרי שהדיחה את אולימפיאקוס בדרך לשלב הבתים, העלתה הערב על קרן המזבח יווניה נוספת, פנאתינייקוס, שנכנעה בקפריסין 3:1. גם ורדר ברמן רשמה הפתעה מסויימת אחרי שסיימה ב-1:1 מול אינטר בסן סירו.

בית 4 נראה היום כמו הבית החד צדדי ביותר, למרות שעברו רק שני מחזורים. ליברפול דילגה ל-1:3 קליל מול פ.ס.וו איינדהובן, שספגה כבר 6 שערים במפעל ואתלטיקו מדריד ניצחה את מארסיי 1:2 בוויסנטה קלדרון. לאתלטי וליברפול 6 נקודות כל אחת, למארסיי ופ.ס.וו 0 ואם המגמה לא תשתנה, השתיים האחרונות יאבקו רק על המקום השלישי.

בית 1

בורדו - רומא 3:1

עם פרנצ'סקו טוטי או בלעדיו, למרות כל הפציעות של שחקני הסגל שלהם, אף אחד ברומא לא חלם על פתיחת עונה כל כך לא טובה גם בליגה וגם בליגת האלופות ואחרי ההפסד לקלוז' במחזור הפתיחה, גם פתיחת המשחק בצרפת לא בישרה טובות לאיטלקים, אלא שמהפך יפה, הכניס מעט חמצן למערכת הלחוצה.

יוהאן גורקוף, המושאל ממילאן, כבש בדקה ה-18 בבעיטה מחוץ לרחבה והעלה את המקומיים ליתרון ראשון, אבל רומא זכתה לצ'אנס מחודש אחרי הרחקה מאוד מפוקפקת של הנריקה המקומי, בעקבות מרפק חלש ששלח לגופו של סימונה פרוטה, שהוסיף הצגה גדולה.

הג'יאלורוסי הדחילו לדחוף קדימה ואכן ניצלו את היתרון המספרי בדקה ה-64 ודווקא אחרי כדור קרן. דניאלה דה רוסי הגביהה ומירקו ווצ'יניץ' עלה גבוה מעל סולימאן דיאוורה כדי לנגוח פנימה מצוין ולהשוות.

7 דקות עברו והקבוצה של ספאלטי השלימה את המהפך ושוב, בזכות מצב נייח. הפעם היה זה ז'וליו בפטיסטה, ששלח כדור חופשי מצוין מכ-20 מטרים, מעל החומה והיישר לחיבור של מתיו ואלוורדה. הברזילאי לא עצר כאן ובדקה ה-83 כבש שער בנגיחה מקרוב וסגר את הסיפור של המשחק.


קלוז' - צ'לסי 0:0

אם מישהו חשב שקלוז' נהנתה מזל וטו לא בניצחון שלה באולימפיקו, הרי שלאלופת רומניה היו חדשות נוספות הערב והיא השיגה תוצאה נהדרת מול האימפריה הלונדונית, כשכעת לשתיים יש 4 נקודות בבית שהפך במפתיע לצפוף.

השחקנים עלו עם הרבה מרץ ומוטיבציה במטרה להשיג תוצאה שתיזכר וגם היו קרובים לשער של פטר צ'ך מספר פעמים, אבל לא הצליחו לכבוש. צ'לסי בעטה מעט יותר לשער, אבל גם היא לא הצליחה לסכן מספיק פעמים את השער. דידייה דרוגבה נפצע במהלך המשחק וחשף את הספסל היחסית קצר של פליפה סקולארי, הסובל מפציעות של שחקניו. ניקולס אנלקה ופרנקו די סנטו לא הצליחו לכבוש בדקות שלהם על המגרש וברומניה יכולים להמשיך את הילולת ליגת האלופות שלהם.

בית 2

אינטר - ורדר ברמן 1:1

כשהוא מאוכזב, אולי מעט נבוך, מההפסד בדרבי למילאן, ז'וזה מוריניו הסתער על הקרב מול ברמן במטרה לשכוח את סוף השבוע ואת השאלות הקשות שהציגו לו העיתונאים האיטלקים. הפורטוגלי העלה את אדריאנו, זלאטן איברהימוביץ' ומרקו באלוטלי בהרכב והשניים הראשונים גם כמעט יצרו שער כבר אחרי שתי דקות, כשהשבדי העלה כדור למרכז הרחבה והברזילאי בעט מהאוויר באקרובטיות מעט מעל המשקוף.

בדקה ה-13 אינטר כבר מצאה את השער אחרי פריצה של מייקון הענק, שהצליח גם למצוא את הרשת בבעיטה חזקה לרשת הגבוהה. הנראזורי המשיכו ללכת קדימה, אבל למרות יכולת טובה של אדריאנו, נבלמו או שלא מצאו את המסגרת ודווקא קלאודיו פיזארו מצא חור קטן-גדול בהגנה המקומית כדי להשוות מקרוב בדקה ה-62.


אנורתוזיס פמאגוסטה - פנאתינייקוס 1:3

כשהמועדון הקפריסאי הצנוע הדיח את אולימפיאקוס מהמפעל, אוהדי פאו לא ידעו נפשם מרוב אושר, אבל הפתיחה של המשחק היום לא בישרה על דברים יותר דובים עבורם כשחוסה סארייגי נגח לשערו הוא בדקה ה-11 ולמעשה כבש את השער הראשון אי פעם לזכות הקפריסאים במפעל. 4 דקות עברו וזה כבר 0:2, אחרי שסיניסה דובראסינוביץ' כבש בנגיחה.

פאו לא ויתרה ובדקה ה-28 הצליחה לחזור לתמונה אחרי פנדל מוצלח של דמיטריס סלפאנגידיס, שצימק ל-2:1. הקבוצה של הנק טן קאטה חשב שהנה, היא חוזרת, אבל לא הצליחה לכבוש ונענשה 12 דקות לסיום המשחק אחרי שהוואר טהאר המחליף הגיע ראשון לכדור קרן וכבש עבור הקפריסאים שער שלישי בנגיחה.

בית 3

שחטיור דונייצק - ברצלונה 2:1

משחק הפתיחה של בית ג' בליגת האלופות, בו ניצחה ברצלונה 1:3 את ספורטינג ליסבון, הוציא את הקבוצה של פפ גווארדיולה לדרך חדשה. מאז רשמו הבלאוגרנה ארבעה ניצחונות רצופים בכלח המסגרות, אבל הערב שוב חזינו בתצוגה הגנתית לא טובה של הקבוצה הקטאלונית. למזלה, היה לה את לאו מסי, שלא עלה בהרכב של גווארדיולה, אבל נכנס כמחליף ועשה מהפך גדול בדרך לניצחון.

אילסיניו הברזילאי כמעט כבש כבר באמצע המחצית אחרי טעות קשה במרכז החלק האחורי, אבל נבלם אצל ויקטור ואלדז. בהזדמנות השנייה זה כבר נכנס ושוב היה זה הברזילאי, שהפעם הכניע את ואלדז באחד על אחד והעלה את האוקראינים ליתרון דקה לפני המחצית.

דני אלבס היה קרוב לשוויון בדקה ה-53, אבל בעיטה חופשית שלו נדהדפה על ידי אנדריי פיאטוב. 16 דקות עברו וסמואל אטו קיבל הזדמנות פז אחרי שלאו מסי, שנכנס כמחליף, השאיר אותו לבד מול פיאטוב, אבל הקמרוני התבלבל והצליח רק לגלגל החוצה. למרות זאת, השוויון הגיע בדקה ה-87 אחרי שפיאטוב השמיט כדור בתוך רחבת החמש שלו ולאו מסי היה שם כדי לדחוק פנימה.

כשנדמה היה שהמשחק יסתיים בתיקו, מצא צ'אבי, בהופעתו ה-100 בליגת האלופות, את הארגנטינאי הנפלא בכדור ענק והאחרון התקדם קצת לכיוון השער מצד שמאל והקפיץ מעל פיאטוב כדי להעניק לקבוצתו 3 נקודות יקרות.


ספורטינג ליסבון - פ.צ באזל 0:2

שתי המפסידות של המחזור הראשון בבית ג', נפגשו באצטדיון ז'וזה אלבלאדה בליסבון, במטרה להשיג שלוש נקודות ולא להתרחק מהמקום השני, אבל באזל עושה בינתיים רושם לא טוב וכרגע נראה שהיא תסתפק אולי במאבק על המקום השלישי המוביל לגביע אופ"א.

ספורטינג הייתה טובה ומסוכנת יותר, אבל מצאה את השער הראשון שלה רק בדקה ה-55, אחרי שהרחקה של דויד אברהם הארגנטינאי מבאזל פגעה בארגנטינאי אחר, ליאנדרו רומניולי המקומי, ונכנסה לשער השוויצרי. דרליי חתם את התוצאה 4 דקות לסיום המשחק עם שער קליל באחד על אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בית 4

ליברפול - איינדהובן 1:3

הניצחון 0:2 בדרבי על אברטון סידר לליברפול את פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 1996 ומול אלופת הולנד, שפתחה בצורה רעה את ההופעה שלה במפעל העונה, היא לא התכוונה להוריד רגל מהגז כשכבר בדקה ה-4 היא עלתה ליתרון משער של דירק קויט בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה, אחרי שההגנה האורחת לא הצליחה להרחיק את המהומה מהרחבה שלה ולאחר שרגע לפני כן נהדפה בעיטה מסוכנת של פרננדו טורס.

פ.ס.וו של העונה היא לא אותה קבוצה שהגיעה לחצי גמר המפעל רק לפני כמה שנים ורובי קין ניצל את החולשה ההגנתית שלה כדי לכבוש את השני של האנגלים בדקה ה-34 ואת הראשון שלו במדי האדומים, אחרי בעיטה קלילה מתוך הרחבה. האדומים המשיכו ליהנות מהמשחק הקל, אבל כבשו עוד אחד רק בדקה ה-76, אחרי פצצה של סטיבן ג'רארד בבעיטה חופשית. דני קוברמאנס רק צימק בדקה ה-78.


אתלטיקו מדריד - מארסיי 1:2

איצטדיון ויסנטה קלדרון מורק לקראת משחק הבית הראשון של אתלטיקו בליגת האלופות, מזה 11 שנים ואת החגיגה המשיכו השחקנים באדום לבן על הדשא, כשכבר אחרי 4 דקות מצא ראול גרסיה את קון אגוארו, שהיתל בבלם אורח ולא התקשה לכבוש את השער השלישי שלו בשני משחקים במפעל.

אתלטיקו המשיכה ללחוץ, אבל דווקא הצרפתים מצאו את השוויון בדקה ה-16, אחרי שמאמדו ניאנג הפנטסטי נעזב לבדו בתוך הרחבה ונגח באין מפריע פנימה. עוד 6 דקות עברו והצופים בקלדרון בשמיים בזכות שער שלישי במשחק כשנגיעה קטנה של ראול גרסיה הספיקה לו להסיט את הכדור לרשת הצרפתית אחרי כדור חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully