וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארדר הודי מתעניין ברכישת אברטון

אניל אמבאני, המדורג שישי בין עשירי תבל, רוצה לקנות את הקבוצה האנגלית. הלחץ בטוטנהאם גובר, ראמוס: "אנו חייבים לעבוד קשה"

הליגה האנגלית ממשיכה לקרוץ לעשירי העולם, ו"מיירור" הבריטי דיווח כי הטייקון ההודי אניל אמבאני, המדורג כאיש השישי העשיר בעולם עם הון של כ-20 מיליארד ליש"ט, מעוניין לקנות את אברטון. לפי העיתון, יו"ר אברטון ביל קנרייט, ניסה לשכנע את ההודי בן ה-49 לרכוש את הקבוצה מגודיסון פארק. אמבאני בחן אפשרות לרכוש את ניוקאסל וליברפול, אבל יועציו הניאו אותו מכך.

קנרייט, אוהד אברטון, הודיע בעבר כי הוא מעוניין שהקבוצה תעבור לידיו של מיליארדר, אשר יעזור לה לעמוד באתגרים הכלכליים שעומדים בפני הקבוצות נטולות אנשי העסקים המיליארדרים. "לא אהיה כאן בשנה הבאה", אמר כיד לחדד את רצונו. אמבאני, שחושק במועדון בריטי גדול, מעוניין במיליונרים מגודיסון פארק, אך לא ידוע האם שיחתו עם קנרייט הובילה עד כה להתקדמות בין הצדדים.

ראמוס: "איני אוהב את מה שקורה, ואנו חייבים לעבוד קשה"

ההפסד 2:0 לפורטסמות ביום ראשון, הפך את חואנדה ראמוס למאמן על זמן שאול, לפחות בקשר לאוהדי טוטנהאם. המאמן הספרדי הוביל את התרנגולים לפתיחה הגרועה ביותר שלהם מאז 1955, במשחק החוץ הוא שמע את אוהדי הקבוצה שרים לו "אינך יודע מה אתה עושה". ביום חמישי תתמודד טוטנהאם בגביע אופ"א נגד ויסלה קרקוב, במטרה לתפוס מקום בשלב הבתים של אופ"א, והדחה מהמפעל תתקבל רע מאוד בווייט הארט ליין.

בינתיים הספרדי משליט סדר חדש בקבוצה. ראמוס הודיע למספר שחקנים ותיקים ביניהם ריקרדו רוחה, קווין-פרינס בואטינג ופול סטאלטרי, שאסור להם להשתמש במתקני המועדון וכי הם מועמדים לעזוב את הקבוצה. "אנו חייבים לשנות מהר את המצב", אמר המאמן, "איני אוהב את מה שקורה ואנו חייבים לעבוד קשה. אני, השחקנים והצוות מוכנים לזה. זה אפשרי רק אם נעבוד קשה, נהיה בטוחים ביכולותנו ומגובשים. רק מי שמקצוען על כר הדשא יכול לעשות זאת".

  • עוד באותו נושא:
  • אברטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully