וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת צרפת תחת דומנק? "דיקטטורה"

זה לקח זמן, אבל כעת גם לגרגורי קופה, שוער הטריקולור לשעבר, נמאס מהמאמן הלאומי: ”לשחקנים לא נוח לשחק עבורו בנבחרת”

מפתיע, אבל עברו כבר קרוב לחודשיים מאז געשה האומה הצרפתית סביב תפקודו של מאמן הנבחרת הלאומית הנלעג והבלתי מוערך, ריימונד דומנק. הקהל בצרפת שונא אותו, ההפסד המשפיל לאוסטריה בתחילת קמפיין מונדיאל 2010, התנועות התיאטרליות - הכל הפך את הצרפתי בן ה-56 לבדיחה במולדתו. איכשהו, להתאחדות הכדורגל המקומית זה לא הספיק כדי לפטרו, אבל הערב (שני), דומה כאילו אלה לא רק האוהדים שמתעבים את דומנק, כי אם גם השחקנים.

גרגורי קופה, שהפך לשוער הראשון של צרפת מאז פרישתו של פביאן ברטז, ולאחרונה עזב את הנבחרת בעצמו, יצא בהתקפה חריפה כלפי המאמן הלאומי בתקשורת הצרפתית. "לשחקנים אסור לדבר, סותמים להם את הפה", אמר שוער אתלטיקו מדריד, "אבל אני יכול לדבר, כי עזבתי בעצמי. זו דיקטטורה, ההתאחדות וצוות האימון צריכים להביט בעצמם ארוכות במראה".

"זה עצוב, כי יש איכות נפלאה בכדורגל הצרפתי, והיא מתקלקלת. שחקנים בעלי כשרון גדול מרגישים לא בנוח לשחק עבור הנבחרת הלאומית", הוסיף קופה. ההתאחדות הצרפתית צפויה להתכנס לאחר המשחק בחודש הבא מול רומניה, ולהחליט לגבי עתידו של המאמן השנוא. עבור גרגורי קופה, גם תוצאות טובות לא ישנו את מה שחייב לקרות: "מה שיקרה בעתיד לא יגיד לנו האם ההתאחדות צדקה או לא. הוא לא היה צריך לקבל עוד שלושה משחקים", סיכם קופה, שבאופן לא מפתיע במיוחד, לא צפוי לקבל זימון לקראת המפגש עם הרומנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully