וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס: "צ'לסי מביאה את השחקנים הכי טובים ומייבשת אותם"

סטיוארט פירס, מאמן נבחרת אנגליה הצעירה, יוצא כנגד קבוצת הפאר הלונדונית: "אם ילד בן 16 ישאל אותי האם לעבור לצ'לסי, אגיד לו להישאר"

לאורך השנים, נשמעו קולות בקרב הכדורסל הישראלי המאשימים את מכבי תל אביב ברכישת שחקנים צעירים ומוכשרים, וייבושם המתמיד על הספסל. היום (שני), מתברר כי התופעה לא התחילה, או בלעדית, רק לישראל, וכי ביקורות דומות נשמעות על המועדונים הגדולים ביותר בעולם, גם בענף הכדור השני ההוא. סטיוארט פירס, מאמן נבחרת אנגליה הצעירה, יצא הבוקר כנגד צ'לסי הגדולה בטענה דומה.

"אם ילד בן 16 יתקשר אלי וישאל: "איפה כדאי לי לשחק - בצ'לסי, או בקרו אלכסנדרה?" אגיד לו להישאר איפה שהוא ולשחק". רק בשנה האחרונה עזבו את המועדון הלונדוני שון רייט פיליפס וסטיב סידוול, שניים מהכשרונות היותר גדולים שיש לכדורגל הבריטי להציע, אחרי שלא קיבלו דקות משחק באימפריה בכחול.

"ראיתי את צ'לסי מתאמנת בעונה שעברה. ראיתי את סידוול, השחקן הכי טוב של רדינג בעונה לפני כן, ואת טל בן חיים, הבלם הכי טוב של בולטון, לא מקבלים דקות. צ'לסי מביאה את השחקנים הכי טובים של קבוצות אחרות, מעמיסה כישרון ולא משתפת אותם. זה לא לעניין", אמר פירס, שמשמש גם כעוזרו של פאביו קאפלו בנבחרת אנגליה הבוגרת, וסיכם: "ראיתי יותר מדי שחקנים עוזבים מועדון, ולפתע הקריירה שלהם כמעט נקטעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully