וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות באלפיות

משחקי ליגת האלופות חוזרים לטופס הווינר וגם היחסים בהתאם. ריאל צפויה לנצח את זניט, באיירן תגבור בבית על ליון וגם רומא תנצח

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 10.416 (100 ש"ח יניבו 1,042 ש"ח)

משחק מספר 8: זניט סנט פטרסבורג – ריאל מדריד. זניט התגלתה כקבוצה מעט נאיבית במשחקה הראשון בליגת האלופות כשנכנעה לאלסנדרו דל פיירו והפסידה ליובה 1:0. כעת היא פוגשת אריה נוסף שנמצא בכושר מצוין ורק מחכה להתעלל בקורבנות שלו. ריאל, שמגיעה עם רצף מצוין של חמישה ניצחונות בכל המסגרות, תנצח. ההימור: 2 (2.10)

משחק מספר 20: באיירן מינכן – ליון. הבווארים עדיין פגועים והמומים משני מחזורי הליגה האחרונים, ובמיוחד בזה בו הובסו לורדר ברמן. אבל הראש כבר אמור להיות בצ'מפיונס ובמפגש מול אלופת צרפת, שמגיעה אחרי ה-2:2 במשחק הראשון במפעל מול פיורנטינה ותנסה עכשיו לסיים עם שלוש נקודות. ובכל זאת אנחנו הולכים על התאוששות של הגרמנים. ההימור: 1 (1.6)

משחק מספר 32: פנרבחצ'ה – דינמו קייב. דינמו קייב אחראית לאחת ההפתעות המרכזיות של המחזור הראשון בליגת האלופות כשסחטה 1:1 מארסן ונגר ומארסנל. עכשיו הם יוצאים לטורקיה בניסיון להקשות גם על פנרבחצ'ה, שהפסידה בפתיחה 3:1 לפורטו. פנר, שנכנעה מול סיבאספור גם בליגה 2:1, תסיים בתיקו. ההימור: איקס (3.10)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 14.256 (100 ש"ח יניבו 1,426 ש"ח)

משחק מספר 42: בורדו – רומא. כמה לחץ השתחרר אצל לוצ'יאנו ספאלטי ביום ראשון האחרון אחרי שהרומאים ניצחו 0:2 את אטאלנטה ועצרו מעט את הסחף. במשחק הראשון בצ'מפיונס הם הביכו כשהפסידו לקלוז' הדי אלמונית 2:1, וכעת מול בורדו, שהובסה 4:0 על ידי צ'לסי במחזור הראשון, יש להם הזדמנות נוספת להמשיך בהתאוששות. הם ינצלו אותה. ההימור: 2 (2.20)

משחק מספר 46: אנורתוזיס פמגוסטה – פנאתינייקוס. גם הקפרסיאים היו מעושי הצרות לגדולות במחזור הראשון כשסיימו ב-0:0 עם ורדר ברמן. פאו לעומת זאת הפסידה לאינטר 2:0 אך למשחק הזה היא בהחלט מגיעה פייבוריטית ויודעת שכדי אולי להעפיל לשלב הנוק אאוט, את הנקודות היא חייבת לאסוף מקפריסין. ההימור: 2 (1.80)

משחק מספר 50: אינטר – ורדר ברמן. ז'וזה מוריניו ושחקניו לא חשבו שמהדרבי הם לא ייצאו עם נקודות ובסופו של דבר רונאלדיניו ניצח אותם 0:1. אחרי שניצחו את פנאתינייקוס, אינטר רוצה ניצחון שני אך היא פוגשת יריבה, שרק לפני קצת יותר משבוע דרסה את באיירן מינכן 2:5. ההתקפה שלה עבדה היטב גם בשבת כשניצחה 4:5 את הופנהיים. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (3.60)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully