וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרי: "שמנו את השנה שעברה מאחור"

מאמנה החדש של ולנסיה מרגיש בטוח בראש הטבלה הספרדית. אגירה אחרי ההפסד של אתלטיקו: "אין לי מילה רעה על השחקנים שלי"

במוצאי שבת פתחו ריאל מדריד, ברצלונה ו-ויאריאל את המחזור החמישי בספרד עם ניצחונות דחוקים, ואמש (ראשון) הושלם המחזור שבמוקד עמד הניצחון של סביליה 0:1 על אתלטיקו מדריד, וההצגה של ולנסיה ב-2:4 על לה קורוניה, שהשאירה את העטלפים במקום הראשון בטבלה לשבוע נוסף.

מאמנה החדש של ולנסיה, אונאי אמרי, ניסה שלא לצאת מגדרו אחרי הניצחון השלישי ברציפות של שחקניו, אבל נשמע בהחלט מרוצה בסיום: "שמנו את השנה שעברה מאחור, התגברנו על הבעיות שהיו אז בקבוצה ואנחנו מתמקדים רק בעצמנו. אני מאמין שעוד נגיע לאן שאנחנו מכוונים, אבל נצטרך לעשות זאת לאט ובזהירות. מה שחשוב הוא לשמור על המשכיות".

המאוכזבת של המחזור היתה אתלטיקו, שנכנעה בבית לסביליה 1:0 משער של לואיס פביאנו, והתרחקה מהצמרת. המאמן חאבייר אגירה תירץ את ההפסד בכמות הנעדרים בסגל שלו, שחסר את סברוסה, מאנישה והיינטיחה, ואמר: "הם הבקיעו ראשונים ואחר כך ויתרו על ההתקפה עד הסיום. לא הצלחנו לפרוץ את ההגנה שלהם, אבל אין לי מילה אחת רעה להגיד על השחקנים שלי".

מאמן סביליה, מנולו חימנז, הצדיע לשחקניו על הניצחון בויסנטה קלדרון: "ניצחנו לא רק בזכות הבעיטה הנהדרת של לואיס פביאנו, אלא בזכות הגבורה שלנו לתקוף את אתלטיקו, קבוצה שהטילה טרור על יריבותיה מתחילת העונה עם כמות הגולים המטורפת שלה".

  • עוד באותו נושא:
  • ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully