וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס אקר חתם בדטרויט

הגארד, ששיחק בברצלונה בעונה שעברה, יצטרף לוויל ביינום בשורות הפיסטונס כעוד שחקן שמגיע מהיורוליג. גורדון ממשיך בשיקגו עוד עונה

ציבור חובבי הכדורסל הישראלי הופתעו כאשר וויל ביינום, שחקן שלא הצליח במיוחד במדי מכבי תל אביב, זכה לחוזה מובטח במדי דטרויט פיסטונס - אחת הקבוצות הטובות ב-NBA. היום (שני), מתברר כי החתמתו של הגארד התזזיתי לא היתה הצעד המפתיע האחרון של דטרויט בכל הנוגע לשחקנים אמריקאיים ששיחקו באירופה. בהודעה לתקשורת, הצהיר ג'ו דומארס כי הקבוצה החליטה להחתים את אלכס אקר, כאשר פרטי החוזה עדיין לא פורסמו באופן רשמי.

אקר, שנבחר על ידי הפיסטונס בדראפט 2005, לא מצא את מקומו בקבוצה, ונאלץ לנדוד לאירופה. עונת הבכורה שלו ביבשת הישנה עברה נהדר, כש-14 נקודות ו-5 ריבאונדים במדי אולימפיאקוס הפכו אותו לאחד השחקנים הטובים ביורוליג. אלא שאז משהו קרה. אקר החל להיפצע בתדירות גבוהה יותר, היכולת החלה לרדת בהתאם, והעונה שלאחר מכן, בברצלונה, היתה מאכזבת. הקיץ, הוזכר אקר כמועמד למספר קבוצות אירופאיות שונות, אך אף אחת לא החליטה להמר עליו. כעת, מתברר, שוב, כי מה שלאו דווקא מספיק טוב לאירופה, מתאים לא רע לדטרויט פיסטונס, ולליגה הטובה בעולם.

בן גורדון יישאר בשיקגו

עכשיו זה רשמי, בן גורדון יישאר בעונה הבאה בשיקגו בולס. הגארד אישר ל"שיקגו טריביון" שישתתף במחנה האימונים הקרוב. גורדון צפוי לחתום עד יום רביעי על חוזה לשנה אחת תמורת 6.4 מיליון דולר, כאשר בסוף השנה הוא יהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

גורדון, שכבר הצהיר בעבר כי יהיה מעוניין לעבור לקבוצה אחרת, ציפה לחוזה גבוה יותר, אבל מצד שני גם לא היו לא יותר מדי ברירות. שחקן נוסף שיגיע למחנה האימונים של הבולס הוא מייק ראפין, למרות שהחוזה שלו עדיין לא מובטח.

דטרויט: סטאקי מרוצה מקרי

רודני סטאקי הודה שההגרשה הכללית בפיסטונס ערב פתיחת מחנה האימונים, שונה מאוד מהשנים הקודמות. "דברים פשוט נראים אחרת. לקבל צוות אימון חדש ולבלות זמן עם מייקל קרי, זה פשוט שונה. האווירה היא שונה, וזה טוב. אנחנו ממש מצפים להתחיל".

סטאקי השיג ממוצעים של 7.6 נקודות ו-2.8 אסיסטים בעונה שעברה, אבל עשה את הפריצה הגדולה שלו בפלייאוף. על הציפיות האישיות שלו מהעונה הקרובה אמר סטאקי: "אני מוכן לאתגר, אני תמיד מוכן. אני גם יודע שיצפו ממני להרבה יותר".

* נשיא ניו יורק ניקס, רודני וולש, עבר ביוני האחרון בהצלחה ניתוח להסרת גידול סרטני מהלשון, כך פורסם היום ב"ניו יורק פוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully