וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה קשה לסומו

המתאבק הרוסי המכונה וואקאנוהו סיפר במסיבת עיתונאים בטוקיו שהכריחו אותו להפסיד תמורת כסף. עוד פרשה אפורה בספורט היוקרתי

מתאבק סומו רוסי, שהושעה לאחרונה מפעילות ביפן אחרי שנעצר בגלל שימוש בסמים, הודה כי הכריחו אותו להפסיד בקרבות, בספורט האצילי והפופולארי ביותר בארץ השמש העולה.

וואקאנוהו, ששמו האמיתי הוא סוסלאן אלכסנדרוביץ' גגלואב, כינס מסיבת עיתונאים ביום שני בטוקיו, בה סיפר כי כפו עליו "למכור" קרבות תמורת כסף.

"הכריחו אותי לקבל כסף כדי להפסיד בקרבות", אמר המתאבק בן ה-20 והוסיף: "אם הייתי מסרב, היו סוחטים אותי. אני פשוט רוצה להפוך את הסומו לנקי שוב פעם".

וואקאנוהו סולק על ידי התאחדות הסומו היפנית בחודש שעבר, אחרי שנחשד בשימוש במריחואנה. "בכל מה שקשור למריחואנה, הבוסים והמתאבקים שמשתמשים בזה לא נענשים. בעתיד, אני אספר עוד על הדברים הרעים שבסומו", אמר הרוסי.

וואקאנוהו הוא המתאבק הראשון שסולק על ידי התאחדות הסומו היפנים, ואליו הצטרפו לאחר מכן עוד שני רוסים, גם הם בגלל סמים. כולם אגב, הכחישו את השימוש במריחואנה.

הדימוי של הסומו, ספורט שקיים ביפן כבר 2,000 שנה, נפגע מאוד בתקופה האחרונה. בשנה שעברה נעצר מנהל באחד מבתי הספר הגדולים לסומו, בחשד למעורבות בהריגתו של ילד מוכשר שביקש להפסיק. במקרה אחר, האלוף אסשוריו דיווח על פציעה כדי להתחמק מטורניר סומו חשוב, כשבמקביל השתתף במשחק צדקה בכדורגל במולדתו מונגוליה.

  • עוד באותו נושא:
  • סומו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully