וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה מהמקום ה-92 למקום ה-66 בעולם

ההעפלה לגמר בבייג'ינג הקפיצה את דודי סלע למקום ה-66 בעולם, עלייה של 26 מקומות. שחר פאר עלתה למקום ה-36

סדרת הניצחונות המרשימה של דודי סלע בטורניר בייג'ינג, שם חלף על פני דויד פרר, טומי רוברדו וריינר שוטלר בדרך לגמר שם נכנע אחרי קרב עיקש לאנדי רודיק העניקה לטניסאי הישראלי הבכיר 120 נקודות דירוג, שהקפיצו אותו לא פחות מ-26 שלבים בדירוג העולמי החדש שהתפרסם הבוקר (שני). סלע, שהחל את השבוע במקום ה-92, זינק למקום ה-66, מרחק של תשעה מקומות מדירוג השיא שלו (57) שנרשם באפריל השנה.

השבוע ינסה סלע להמשיך ולהתקדם במעלה הדירוג כשיפתח את הופעתו בטורניר טוקיו (סך פרסים של 869 אלף דולר). בסיבוב הראשון ישחק סלע מול הגרמני ביורן פאו, שהפתיע גם הוא בבייג'ינג ועלה עד חצי הגמר (מה שזיכה אותו בעלייה מהמקום ה-137 בעולם למקום ה-117). המנצח בין השניים יפגוש בסיבוב השני את הכוכב העולה חואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה (12 בעולם).

שחר פאר, שהצליחה לחבר שני ניצחונות רצופים אחרי תקופה ארוכה בטורניר סיאול אך נעצרה ברבע הגמר, הסתפקה בעלייה מינורית של מקום אחד, מה-37 ל-36. גם פאר תשחק השבוע בטוקיו, בטורניר הנשים המקביל (סך פרסים של 175 אלף דולר). יריבתה הראשונה של פאר תהיה היפנית הוותיקה קימיקו דאטה קרום בת ה-38, המדורגת 228 בעולם. בסיבוב השני תחכה לפאר האיטלקיה מארה סנטנג'לו (179 בעולם), וברבע הגמר היא צפויה לפגוש את מריה קירילנקו (31 בעולם), שזכתה אתמול בטורניר סיאול.

ציפי אובזילר, שהפסידה ברבע הגמר בשרוברי, צנחה מהמקום ה-123 למקום ה-156. יתר הישראלים לא רשמו תנודות משמעותיות בדירוג. הראל לוי ירד חמישה מקומות למקום ה-195. אמיר ויינטרוב עלה מקום אחד למקום ה-463, דקל ולצר ונועם אוקון ירדו מקום אחד למקומות ה-492 וה-520 בהתאמה.

ינקוביץ' נוגעת בפסגה, איבנוביץ' כבר חמישית

העשירייה הפותחת של דירוג הגברים לא השתנתה השבוע, כשרפאל נדאל עדיין מוליך עם יותר מאלף נקודות יתרון על פני רוג'ר פדרר שבמקום השני. נובאק דג'וקוביץ' נותר במקום השלישי, ואחריו על פי הסדר אנדי מארי, דויד פרר, ניקולאי דוידנקו, דויד נלבנדיאן, אנדי רודיק, סטניסלאס ואוינקה וג'יימס בלייק. חואן מרטין דל פוטרו, שעשוי כאמור לפגוש את דודי סלע בטוקיו, רשם דירוג שיא כשעלה למקום ה-12 על חשבונו של רישאר גאסקה שירד למקום ה-13. ג'ו ווילפריד צונגה, שגבר על דג'וקוביץ' בגמר טורניר בנגקוק, עלה ארבע מקומות למקום ה-16.

אצל הנשים שמרה סרינה וויליאמס על המקום הראשון למרות שלא שיחקה השבוע, בעוד שילנה ינקוביץ' סגרה את הפער ממנה ל-21 נקודות בלבד לאחר שזכתה בטורניר בייג'ינג. דינארה סאפינה שמרה על המקום השלישי, בעוד שאנה איבנוביץ' המשיכה להידרדר וירדה למקום החמישי, כשאלנה דמנטייבה החליפה אותה במקום הרביעי. את העשירייה סוגרות מריה שראפובה, סבטלנה קוזנצובה, ונוס וויליאמס, ורה זבונרבה ואגניישקה ראדוונסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully