וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: גודוי קרוז הדהימה את בוקה

הבוסטרוס הובסו 4:1 על ידי העולה החדשה. 3:3 מדהים בין ראסינג וריבר פלייט, סן לורנצו וטיגרה ממשיכות להוביל את הטבלה

המחזור השמיני בליגת האפרטורה המרתקת נפתח כבר בלילה שבין שישי לשבת והמשיך היום (ראשון). שתי מוליכות הליגה, טיגרה וסן לורנצו, ניצחו והן ממשיכות להוליך את הליגה.

גודוי קרוז - בוקה ג'וניורס 1:4

דווקא כשהיה נדמה שבוקה עולה על דרך המלך, חטפו הצהובים-כחולים מכה כואבת במנדוזה מול העולה החדשה. ליאנדרו גרצ'יאן העלה את בוקה ליתרון בדקה ה-36, אבל אז החל חיירו קסטיו בהצגה שלו. החלוץ הקולומביאני השווה ארבע דקות לאחר מכן, ואחרי שלאונרדו סיגאלי העביר את היתרון למקומיים בדקה ה-47, הוסיף קסטיו עוד שניים למאזנו (60, 86) והשלים ניצחון ענק לגודוי קרוז.

ריבר פלייט - ראסינג קלאב 3:3

המשחק המרתק של המחזור הפגיש את המיז'ונריוס עם לה אקדמיקה והוא הסתיים עם שישה שערים, כשהאורחים כל פעם עולים ליתרון במונמנטאל, וריבר רודפת ומצליחה להשוות שלוש פעמים. קווירוגה קוטרה העלה את האורחים ליתרון עם שער בדקה ה-13. סנטיאגו סלקדו (21) איזן. לאונרדו גונזאלס החזיר את היתרון לראסינג (41), דייגו בואננוטה (62) השווה שוב, פאבלו קאבאלרו (68) העלה את ראסינג ליתרון בשלישית, פאקונדו קווירוגה השווה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-72.

סן לורנצו - ארסנל 0:2

מוליכת הליגה, הקבוצה של מיגל אנחל רוסו, אירחה בנואבו גסומטרו את ארסנל והשיגה ניצחון חשוב ושלוש נקודות שממשיכות לשמור אותה במקום הראשון. צמד השערים של הקבוצה הובקעו תוך ארבע דקות. אנדרס סילברה כבש את הראשון בדקה העשירית, פאבלו בריינטוס הכפיל את התוצאה (14) והקווארבוס עדיין בעננים.

טיגרה - חימנסיה חוחוי 0:1

הקבוצה המפתיעה של דייגו קאניה ממשיכה לעשות את העבודה שלה בשקט והיא במקום השני בליגה עם 17 נקודות משמונה משחקים. מרטין מורל כבש את שער הניצחון כבר בדקה החמישית. חימנסיה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים, כשפאביו פייטרס (60) ודניאל רמאסקו (67) הורחקו.

אסטודיאנטס - חימנסיה לה פלאטה 1:3

אסטודיאטנס פתחה את העונה בצורה רעה מאוד והגיעה לדרבי הגדול של לה פלאטה כשהיא במקום האחרון ועם לאונרדו אסטרדה על הקווים במקום נסטור סנסיני. אלא שהיריבה המושבעת, חימנסיה, לא הצליחה להשאיר אותה בירכתיי הטבלה, והניצחון של אסטודיאנטס נתן לה קצת אוויר לנשימה. אגוסטין אלייס (17), חוזה קלדרון (80) ומאורו בוסלי (84) כבשו לאסטודיאנטס. לחימנסיה: הקטור רומרו (56), רובן מלדונאדו הורחק בדקה ה-51.

באנפילד - ולז סרספילד 2:2
לבאנפילד: ניקולס ברטולו (11), חרונימו באראלס (80), לוולז: כריסטיאן נאסוטי (20 עצמי), לאונרדו סומוסה (35). במשחק היו גם ארבעה מורחקים, שתיים מכל קבוצה. מבאנפילד: מרסלו בוסתמנטה (21) ובורוצ'גה (51), מוולז: ג'ונתן כריסטאלדו (21) ואנחל דיאז (85).

אינדפנדיינטה - לאנוס 2:0
דייגו גונזאלס (52), חוזה סנד (77).

רוסאריו סנטראל - סן מרטין 1:1
לרוסאריו: אזקייל גונזאלס (45), לסן מרטין: ניקולס הררה (71).

קולון - הורקאן 1:1
לקולון: אסטבן פוארטס (48), להורקאן: הוגו בריינטוס (27).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully