וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה כבש בניצחון גנק

החלוץ הישראלי כבש בדקה ה-69 וקבוצתו הנחילה הפסד ראשון למוסקרון, 1:2. שער גם לארז מסיקה ב-2:2 של אא"ק לרנקה מול קטוקופיה

אחרי סוף שבוע בינוני לליגיונרים הישראלים בבלגיה, בו עומר גולן וסלים טועמה שותפו כמחליפים במדי קבוצותיהם, ואבי סטרול לא שותף, אליניב ברדה הציל מעט את המצב. החלוץ הישראלי כבש שער בניצחון גנק 1:2 על מוסקרון, לה היה זה ההפסד הראשון העונה.

גונזגה ואנדורן העלה את מוסקרון, אותה מאמן כוכב העבר אנצו שיפו, ליתרון בדקה ה-16. בדקה ה-69 קיבל ברדה מסירת מצוינת מאלכס דה סילבה וכבש שער קל. שערו השני של ברדה העונה. המהפך הושלם בדקה ה-76, כשז'ואאו קרלוס נגח לרשת לאחר כדור קרן של טים סוטרס. ברדה גם ספג כרטיס צהוב בדקה ה-87. בעקבות הניצחון עלתה גנק למקום החמישי עם 10 נקודות משישה משחקים. ההפסד של מוסקרון השאיר את סטנדרד ליאז' בודדה בצמרת ביתרון של שלוש נקודות. במשחק נוסף סיימה בירסחוט ב-2:2 מול גנט.

* ארז מסיקה, שחקנה של אא"ק לרנקה, אותה מאמן ניר קלינגר, כבש הערב (ראשון) את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו, שסיימה בתיקו 2:2 בבית עם דוקסה קטוקופיה. מסיקה כבש את הראשון ללרנקה בדקה ה-22, אך האורחת השוותה פעמיים ומנעה מקלינגר וקבוצתו ניצחון ראשון העונה. לאא"ק הייתה זו הנקודה הראשונה העונה, במחזור הרביעי, והיא נועלת את הטבלה בקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully