וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תיקו לסנט אטיין

יריבת הפועל תל אביב בגביע אופ"א חילצה תיקו 1:1 בבורדו ויכולה להתכונן לגומלין מול האדומים. ניצחונות לטולוז המפתיעה ולליל

רגע לפני מפגש הגומלין מול הפועל תל אביב, הצליחה סנט אטיין לחזור הערב (ראשון) עם תיקו 1:1 מבורדו. הירוקים הצליחו להתאושש מהתבוסה המשפילה שספגו בגביע הליגה באמצע השבוע שעבר, ובסך הכל יכולים להיות מעודדים מהנקודה שהשיגו במגרש קשה ומול קבוצה עם רצונות לרוץ לאליפות.

טולוז, שגברה הערב (ראשון) 0:1 על ואלנסיין משער בדקה ה-90, מסתמנת כהפתעה נפלאה בפתיחת העונה. לפני שנתיים ציינו בטולוז עונה מדהימה, בסיומה התייצבו במקום השלישי ועלו למוקדמות ליגת האלופות, אבל בעונה הקודמת הקבוצה חזרה לגודלה הטבעי ונלחמה על ההישארות עד לשריקת הסיום. העונה, כך נדמה, הקבוצה של אלן קאזנובה יכולה להרשות לעצמה לחלום שוב על אחד הכרטיסים לאירופה. גם ליל נמצאת במומנטום חיובי, והניצחון 0:2 במונאקו הוא השלישי שלה בארבעת משחקיה האחרונים.

בורדו - סנט אטיין 1:1

הירוקים של לורן רוסיי יצאו למשחק החוץ הקשה בבורדו, במטרה לחזור עם נקודה לפחות ולהגיע עם ראש שקט ככל האפשר למשחק הגומלין מול הפועל תל אביב בגביע אופ"א. העניינים התנהלו טוב מהמתוכנן עבור סנט אטיין, כאשר דימיטרי פאייה העלה ליתרון מפתיע בדקה ה-27. על סף סיום המחצית נשרק פנדל לזכותה של בורדו, אחרי נגיעת יד של הקפטן לוק פראן ברחבה. הארגנטינאי פרננדו קבנאגי ניגש לבעוט, אך הכדור שלו פגש את הקורה והשאיר את התוצאה בעינה.

בורדו הגבירה את הלחץ במחצית השנייה, וקבנאגי היה שם כדי להחזיר את החוב. כדור חופשי של יוהאן גורקוף הגיע אל הארגנטינאי, שנגח לרשת של ג'ודי ויויאני וקבע 1:1 שהחזיק עד הסיום. התוצאה משאירה את סנט אטיין במקום ה-15, מעט מעל לקו האדום. בורדו יכולה לחוש מאוכזבת, כשהיא ממוקמת רק במקום התשיעי בחלוף שבעה מחזורים.

ואלנסיין - טולוז 1:0

ואלנסיין נחשבת לאחת מקבוצות הבית הטובות בצרפת בשנתיים האחרונות, אבל מול טולוז המפתיעה גם העובדה הזו לא עזרה לה. שתי הקבוצות הציגו משחק שקול, עד שהגיעה בעיטה מצוינת של הווינר הגדול של טולוז, אנדרה פייר ג'יניאק, שהכניע את ניקולא פנטו בדקה ה-90. ג'יניאק ניצח לבדו במחזור הקודם את סושו עם צמד, וגם במחזור הראשון כבש את שער הניצחון בדקה ה-88 על לה האבר. הגעגעועים ליוהאן אלמנדר הולכים ונשכחים בטולוז, שעלתה בעקבות הניצחון למקום השני בטבלה.

מונאקו - ליל 2:0

מגמת ההתאוששות של ליל נמשכת. העזיבה של קלוד פואל לליון בקיץ השאירה את ליל עם נזק מסוים, אבל ככל שחולף הזמן מצליח מחליפו, רודי גרסיה, להראות שגם לו יש מה למכור. האורחים היו טובים יותר לאורך כל המשחק וסיכנו ללא הרף את שערו של סטפן רופייה, אך את השער המיוחל השיגו רק בדקה ה-69. יוהאן קבאיי, הכוכב העולה בקישור של ליל, הכניע את רופייה והעלה את קבוצתו ליתרון. 3 דקות לסיום היה זה שוב קבאיי, שהפעם בישל למחליף לודוביק אוברניאק את השני של ליל, שרושמת ניצחון שלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully