וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:1 את אתלטיקו

אתלטיקו מדריד נכנעה בבית לשער בודד של לואיס פביאנו. ולנסיה ראשונה עם 2:4 על לה קורוניה. מאיורקה ניצחה בסנטאנדר 1:2

לאחר הניצחונות הדרמטיים של ברצלונה וריאל מדריד, המחזור החמישי בלה ליגה נמשך הערב (ראשון). ולנסיה חזרה לראש הטבלה לאחר הצגה נפלאה במסטייה וניצחון גדול 2:4 על דפורטיבו לה קורוניה. אתלטיקו מדריד ממשיכה בחוסר היציבות שלה, כשנכנעה במגרשה 1:0 לסביליה והתרחקה מהחבורה המובילה.

אלמריה המשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה ונדבקה לחבורה המובילה במקום השישי עם ניצחון ביתי 0:1 על רקראטיבו. ניצחון שני ברציפות השיגה מאיורקה, שגברה באל סרדינרו 1:2 על סנטאנדר המידרדרת, שעדיין מחפשת ניצחון בכורה.

מזל טוב לעולה החדשה, מלאגה, שהשיגה ניצחון ראשון ושערי בכורה ב-1:2 על ויאדוליד. חטאפה גם היא במנצחות לאחר 0:1 בסן מאמס של אתלטיק בילבאו. אוסאסונה השיגה תוצאת תיקו רביעית העונה והיא עדיין ללא ניצחון, לאחר 0:0 אצל נומנסיה, העולה החדשה.

ולנסיה - דפורטיבו לה קורוניה 2:4

אחרי עונה איומה ונוראה אשתקד, ולנסיה ממשיכה בפתיחה הנפלאה שלה. הקבוצה של אונאי אמרי הטריפה את הקהל במסטייה עם 2:4 נפלא על דפורטיבו לה קורוניה האומללה. על הניצחון היה חתום שחקן אחד: חואן מאטה, שכבש את הראשון ובישל שלושה שערים נוספים לחבריו, שדרסו את היריבה.

דווקא לה קורוניה כבשה ראשונה כשאמיליאנו מורטי כבש שער עצמי. בדקה ה-35, מאטה נכנס לפעולה כשנגח את השוויון לרשת של דני ארנזוביה. בדקה ה-49 הכין מאטה את השני של ולנסיה לדויד וייה. 20 דקות מאוחר יותר, שלח מאטה מסירה נפלאה לחואקין, שכבש בבעיטה מהצד השמאלי של הרחבה. ולנסיה המשיכה לרקוד, ובדקה ה-82 שוב מאטה בתפקיד המבשל ווייה דחק מקרוב את הרביעי, 1:4 לולנסיה. שער שישי העונה לוייה. אנחל לאפיטה רק צימק בדקה ה-85. ולנסיה חזרה להוליך את הטבלה עם 13 נקודות, לה קורוניה עדיין מחפשת ניצחון מאז ה-1:2 על ריאל מדריד במחזור הראשון.

אתטליקו מדריד - סביליה 1:0

החבורה של חאבייר אגירה ממשיכה להראות חוסר יציבות משווע. לאחר מספר תצוגות כדורגל מדהימות בליגה ובצ'מפיונס, נעצרה הערב אתלטי מול סביליה ורשמה הפסד ביתי 1:0. לואיס פביאנו כבש את השער היחיד במשחק מבעיטה חופשית בדקה ה-21. במחצית השנייה השתלטו המקומיים על המשחק, תקפו, אך התקשו למצוא את המסגרת. בתוספת הזמן הגיעו מקסי רוריגז ולואיס גרסיה לעמדות כיבוש נוחות, אך בעטו לחוץ, וסביליה של מנולו חימנז חזרה מהקלדרון עם שלוש נקודות ששוות מקום רביעי. אתלטיקו ירדה למקום השביעי.

מה עובר על סנטאנדר?

סנטאנדר - מאיורקה 2:1

מה עובר על סנטאנדר? הקבוצה של לופז מוניז, שבעונה שעברה סיימה שישית, שקועה עמוק בתחתית עם שתי נקודות בלבד לאחר חמישה משחקים. גם הערב באל סרדינרו, סנטאנדר לא יכלה למאיורקה, שמבחינתה השיגה ניצחון שני ברציפות. המארחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-22 כשאיבן מרקאנו נגח מקרוב לאחר הגבהה של גונזאלו קולסה. מאיורקה השוותה מרגלי פרננדו וארלה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בבעיטה מפינת הרחבה. מאיורקה הייתה טובה יותר גם במחצית השניה, והשיגה את שער הניצחון בדקה ה-86. פייר וובו, שכבש גם מול נומנסיה באמצע השבוע, נגח את השני לאחר כדור קרן.

מלאגה - ויאדוליד 1:2

הבוקרונס של המאמן אנטוניו טאפיה, רשמו חגיגה כופלה: ניצחון בכורה העונה ושני שערים ראשונים. בדקה ה-34 עלתה מלאגה ליתרון מבעיטה חדה של לולו לפינת שערו של סרחיו אסנחו. בדקה ה-55 הגביה אליסאו לרחבה ואדריאן המשיך לרשת. פדרו לאון צימק לויאדוליד בדקה ה-64, אך זה לא מנע את ההפסד השלישי של הקבוצה העונה.

אתלטיק בילבאו - חטאפה 1:0

הקבוצה של מהפרבר המדרידאי יצאה למשחק חוץ באצטדיון סן מאמס בחבל הבאסקים וחזרה עם ניצחון מתוק מאוד, כשחאבי קסקרו כבש את שער הניצחון בדקה ה-87. חטאפה משיגה את ניצחונה השני בליגה והיא עם שמונה נקודות, הרוחיבלנקוס עם הפסד שני בליגה.

אלמריה - רקראטיבו הואלבה 0:1

אלמריה, אחת ההפתעות הנעימות של העונה בלה ליגה, התקשתה מאוד באסטדיו דל מדיטרנו מול רקראטיבו העקשנית, אך ניצחה 0:1 משער של אלברטו נגרדו חמש דקות בתוך תוספת הזמן. השער הזה הגיע רק לאחר שהאורחים נותרו ב-9 שחקנים, בעקבות ההרחקות של אנטוניו חסוס ואסקז (80) ופאבלו אוליביירה (84). לאחר השער הורחק גם סיסי והשאיר את רקראטיבו בשמונה שחקנים. אלמריה עלתה למקום השישי בטבלה.

אוסאסונה - נומנסיה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully