וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קרלסרוהה עלתה מעל הקו האדום

השיגה ניצחון חשוב 1:2 על וולפסבורג של פליקס מגאת' בבית והתרחקה מאזור הסכנה. קולר הציל נקודה לפרנקפורט ב-1:1 נגד ארמיניה בילפלד

המחזור החמישי המטורף של הבונדסליגה, שרובו נערך ביום שבת ובו הובקעו 20 שערים בשישה משחקים, הסתיים ביום ראשון עם שני משחקים. קרלסורהה ניצחה את וולפסבור 1:2, פרנקפורט וארמיניה בילפלד נפרדו בתיקו 1:1.

קרלסרוהה - וולפסבורג 1:2

הקבוצה של אדמונד בקר, שפתחה את העונה עם שלושה הפסדים, אירחה בווילדפארקשטאדיון את הזאבים של פליקס מגאת'. רק במחצית השנייה נכבשו שלושת השערים. אחרי 50 דקות מסימיליאנו פורסלו העלה את הקבוצה המארחת ליתרון. בדקה ה-71 גראפיט, החלוץ הברזילאי של וולפסבורג, הורחק והשאיר את חבריו להתמודד מול קרלסרוהה בעשרה שחקנים. סבסטיאן פרייס הכפיל את התוצאה בדקה ה-76. ריקרדו קוסטה עוד הצליח לצמק (79), אבל לא יותר מכך.

פרנקפורט - ארמיניה בילפלד 1:1

הנשרים לא יכלו לחלום על פתיחת עונה רעה יותר, והם הגיעו למשחק הבית בקומרץ-בנק ארינה כשהם סוחבים את כל הטבלה על גבם. האורחים, שהשיגו ניצחון ראשון בליגה במחזור הקודם, רצו לחבר עוד אחד. בדקה הששית ארתור וויצ'ניארק העלה אותם ליתרון, שהחזיק מעמד עד שלוש דקות לשריקת הסיום, אז הציל בנג'מין קולר נקודה לפרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully