וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן ומיכאל זנדברג הצליחו להונות פעם אחר פעם את השופט אלון יפת, שלא שלט ברסן המשחק בין בית”ר ירושלים ומכבי חיפה, והשפיעו על תוצאתו. בסוף זה נגמר ב-1:1. צפו בתקציר באדיבות ערוץ הספורט

ברני ארדוב

התקציר באדיבות ערוץ הספורט

הכדורגל הישראלי קיבל לאחרונה חבטות רבות מכל דבר שזז, והאמת? די בצדק. לפיכך הוא צריך משחקים כאלה, רבי אירועים ומרתקים, גם אם היכולת בהם לא ממש טובה, כדי להחזיר את אמונם של חובבי הכדורגל. המשחק בין בית"ר ירושלים ומכבי חיפה לא התעלה לרמה הכי גבוהה, אבל היה מרתק ומותח. בסוף זה נגמר בתיקו 1:1 במשחק הנעילה של המחזור הרביעי של ליגת העל.

המשחק בטדי היה חם ואופיין בעבירות רבות וברוטאליות. השופט אלון יפת לא תרם לו כשהרבה לשגות. זה החל כשהרחיק כבר בדקה העשירית את דקל קינן וברק יצחקי, לאחר עימות קטן בין השניים. זאת לאחר שקינן העלה את חיפה ליתרון (7). בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בית"ר איזנה בפנדל שלא היה, לאחר צלילה של אבירם ברוכיאן שגם כבש (45). במחצית השנייה שתי הקבוצות נחלשו והגיעו לפחות מצבים. בדקה ה-76 דרק בואטנג הורחק, שבע דקות לאחר מכן מיכאל זנדברג שוב הצליח להטעות את יפת, ששרק לפנדל. מזלו שהקוון דני קרסיקוב היה במקום ותיקן את יפת.

מכבי חיפה לא יצאה בהצהרות מפוצצות בקיץ לגבי אליפות. המאמן אלישע לוי והבעלים יעקב שחר בנו קבוצה צעירה וחדשה, במטרה להריץ אותה לפחות עונה, אלא שעם האוכל בא התיאבון וכפי שהיא נראית כעת, אין מניעה שהיא אכן תרוץ חזק בצמרת ותתמודד על התואר. החיבור בקישור בין גוסטבו בוקולי וג'ון קולמה הוותיקים לליאור רפאלוב (שהוחלף מוקדם) ובירם כיאל הוא טוב. יניב קטן מקבל הרבה חופש מקדימה ועושה הרבה תנועה חכמה. הבעיה היחידה היא בעמדת החלוץ. שלומי ארבייטמן תופקד על חשבונו של ת'מבינקוסי פאנטיני, אבל לא הרשים.

כנראה שאפקט הדומינו שקרה בבית"ר לאחר התבוסה לקרקוב עדיין משפיע. הקבוצה מהבירה עדיין קפואה ולא קלילה כבעבר. ההרחקה של ברק יצחקי טרפה לעטר את הקלפים, אבל טוטו תמוז ועמית בן שושן, עליו הימר עטר בפתיחה, לא סיפקו את הסחורה. למזלה של בית"ר, יש לה גרזן במרכז המגרש, דאריו פרננדס, שביחד עם בואטנג עושים עבודה מצוינת. בית"ר מסיימת עוד משחק בתיקו, לאחר הניצחון על הכח. עטר ימשיך לחפש את הפתרונות כדי להזניק את הקבוצה שלו קדימה.

מהלך המשחק

דקה 6 - בוקולי שלח פצצה מכ-20 מטרים לשער של קאלה, שהתעופץ טוב והצליח להדוף לקרן.

דקה 7 - גול! יניב קטן הרים את הקרן, אחרי ההצלה של קאלה, דאריו פרננדס שגה ונגח לא טוב, דקל קינן הגיח בריצה מאחור ונגח בזינוק פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 10 - אדום לשני שחקנים! דקל קינן, כובש השער, וברק יצחקי התעמתו ביניהם, השופט אלון יפת לא היסס ואולי היה פזיז מדי בהחלטה לשלוח את שניהם למקלחת מוקדמת.

דקה 27 - ברוכיאן הכניס כדור מצוין לתמוז, שבעט מ-18 מטרים, דוידוביץ' הדף בקושיו בן שושן עט על הריבאונד, אבל בעט חלש לגופו של דוידוביץ', שקלט את הכדור. החמצה מסמרת שיער של בן שושן.

דקה 29 - חיפה הגביה כדור לרחבה, אלברז הרחיק רע, בוקולי שלח את הכדור בנגיעה אחת החוצה.

דקה 40 - פרננדס שלח בעיטה מרחוק, הכדור פגע בתמוז ושינה כיוון, דוידוביץ' הציל גול בזינוק מרהיב והדף לקרן.

דקה 45+1 - גול! קולמה שם יד על ברוכיאן והאחרון ניצל זאת כדי לצלול ברחבה. יפת מיהר לשרוק ולהצביע על הנקודה הלבנה. ברוכיאן בעט בקלילות פנימה ואיזן את התוצאה ל-1:1.

דקה 76 - אדום! דרק בואטנג עשה עבירה מכוערת על אייל משומר, לאלון יפת לא נותר אלא לשלוף את הצהוב השני לגנאי, ואדום. בית"ר נשארת בתשעה שחקנים.

דקה 83 - זנדברג ספק הוכשל ספק הופל על ידי מסיללה. יפת הצביע על הנקודה הלבנה בנחרצות, אבל הקוון דני קרסיקוב תיקן אותו וטען שזנדברג צלל. יפת קיבל את טענת הקוון ושלף צהוב על התחזות לזנדברג.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, עידן טל (יואב זיו, 46), כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דרק בואטנג, דאריו פרננדס, אבירם ברוכיאן (משה אוחיון, 78), עמית בן שושן (מיכאל זנדברג, 68), ברק יצחקי (הורחק, 10), טוטו תמוז.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן (הורחק, 10), ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, בירם כיאל (ת'מבינקוסי פאנטיני, 80), ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (אייל משומר, 13), יניב קטן, שלומי ארבייטמן (אייל גולסה, 59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully