וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה כפולה ברומא

לאציו עלתה למקום הראשון עם ניצחון 1:3 בטורינו וגם יריבתה העירונית רומא חזרה למסלול הניצחונות, כשגברה על אטלאנטה 0:2

במוקד המשחקים באיטליה היה הדרבי הגדול של מילאנו, בו ניצחה מילאן 0:1 מילאן את אינטר בסן סירו, אך עוד קודם לכן שוחקו יתר משחקי המחזור החמישי, שעמד בסימן ניצחונות לשתי הקבוצות מהבירה.

רומא, שלא תרצה לזכור את פתיחת העונה שעברה עליה, השיגה ניצחון שני העונה, 0:2 על חשבונה של אטלאנטה. גם הקבוצה הנוספת של הבירה, לאציו, השיגה ניצחון נאה, 1:3 בטורינו, וממשיכה להיות חזק בצמרת. נאפולי ניצחה 0:1 בבולוניה והיא עדיין ללא הפסד.

רומא - אטלאנטה 0:2

ממעמקי המקום ה-16 בטבלה, הגיעה רומא למשחק הבית מול אטלאנטה במטרה להתאושש מההפסד לגנואה באמצע השבוע, ובעיקר מפסילת שער השיוויון החוקי של כריסטיאן פאנוצ'י. המגן הבינלאומי היה הראשון להתאושש בשורות הג'יאלורוסי והוא כבש בעצמו בדקה ה-17, אחרי כדור קרן של סימונה פרוטה. מירקו ווצ'יניץ' (32) הבקיע את השני של המארחים, שרושמים ניצחון שני העונה.

לאציו מפגינה נוכחות

טורינו - לאציו 3:1

"אנחנו לא מכוונים רק לארבעת המקומות הראשונים, אלא רואים עצמנו מועמדים לאליפות", זה מה שאמר מאורו סראטה, חלוצה הארגנטינאי של לאציו לפני המשחק. חבריו, ובמיוחד הוא עצמו, מקיימים. טורינו הייתה העדיפה על המגרש במחצית הראשונה, אך החמיצה ללא הפסקה וספגה בצד השני מהמצב היחיד אליו הגיעה לאציו. גוראן פאנדב המקדוני היה במקום כדי לכבוש בדקה ה-30 ולהעלות את האורחים ליתרון, שהוכפל במחצית השנייה על ידי, מי אם לא, מאורו סראטה (64). הארגנטינאי הוסיף גם את השלישי לרשתה של טורינו בדקה ה-83, וניקולה אמורוסו (90) רק צימק. לאציו עולה למקום הראשון.

בולוניה - נאפולי 1:0

כשהיא עדיין בלתי מנוצחת העונה, הגיעה נאפולי למשחק החוץ בבולוניה ללא כוכבה הפצוע אסקיאל לאבצי, אבל עם מארק האמסיק המצוין, שכיכב בניצחון על פאלרמו במחזור הקודם. המארחים, מצידם, קיוו לחזור ולנצח, אבל שתי הקבוצות לא הצליחו לנצל את מגוון המצבים אליהם הגיעו, עד לדקה ה-87, בה נגח המחליף חרמן דניס את שער הניצחון לזכות הנאפוליטנים. נאפולי חזק בצמרת עם 11 נקודות, בולוניה שקועה מתחת לקו האדום.

במשחקים נוספים:

אודינזה - סיינה 1:2
לאודינזה: פאביו קוואליארלה (22), סימונה פפה (29). לסיינה: חוסיין חארג'ה (38)

פאלרמו - רג'ינה 0:1
לפאלרמו: פבריציו מיקולי (52)

קטאניה - קייבו 0:1
לקטאניה: מיקלה פאולוצ'י (16)

לצ'ה - קליארי 0:2.
ללצ'ה: גיז'רמו ג'יאקומצי (34), חוסה קסטיו (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully