וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: עוד הפסד לטוטנהאם

התרנגולים נכנעו לצמד של דפו וקראוץ' והפסידו לפורטסמות 2:0, שמשאיר אותם כיחידים ללא ניצחון. הפסד למנצ'סטר סיטי בוויגאן 2:1

פרסומים באנגליה רמזו היום על משבר ממשמש ובא בכיוונה של פורטסמות ועל רצונו של הבעלים, ארקדי גאידמק, למכור את הקבוצה, אבל לשמחתה, שבוע אחרי שהובסה 6:0 על ידי מנצ'סטר סיטי, פגשה פומפי קבוצה שנמצאת במשבר אמיתי, טוטנהאם. זה נגמר ב-0:2 לפורטסמות והתרנגולים עדיין במקום האחרון בטבלה עם שתי נקודות מ-18 אפשריות.

ג'רמיין דפו, שדווקא שיחק כמה שנים בטוטנהאם, כבש את הראשון בדקה ה-34 אחרי שניצל בהצלחה פנדל שנשרק בעקבות כדור שפגע בידו של ג'רמיין ג'נאס. מכאן טוטנהאם השתלטה על המשחק, החזיקה יותר בכדור ובעטה יותר לכיוון השער, אבל דווקא פומפי מצאה את השני שלה דקה ה-68, אחרי מתפרצת שהסתיימה בהדיפה של טובה של גומס ובנגיחה של פיטר קראוץ' לשער החשוף. לסאנה דיארה הורחק בדקה ה-87, אבל זה היה מאוחר מדי בשביל הספרס בשביל לחזור. בן סהר לא נכלל בסגל פומפי.

הבעיה של טוטנהאם הייתה ונשארה בעיקר בחלק הקדמי ובאיבוד רובי קין ודימיטר ברבטוב, הבולגרי ביום האחרון של מועד ההעברות. רומן פבליוצ'נקו המשיך להתקשות ונותר בודד בחוד וגם דארן בנט עדיין לא התחיל להצדיק את המחיר ששולם עליו לפני למעלה משנה. עם ארבעה שערי זכות, טוטנהאם מעבירה שבוע נוסף כקבוצה היחידה שלא ניצחה בפרמיירליג.

וויגאן - מנצ'סטר סיטי 1:2

אחרי ההדחה מגביע הליגה בידי ברייטון, קיוותה מנצ'סטר סיטי להתאושש עם חזרתה לליגה, שם חגגה עם שישייה לרשתה של פורטסמות בשבוע שעבר. אבל עם כל הכבוד לרצונות של האורחים, דווקא הלאטיקס של סטיב ברוס היו הראשונים לעלות על הלוח, כשאנטוניו ולנסיה שלח כדור אדיר בימין לחיבורים של ג'ו הארט בדקה ה-16. שש דקות עברו וקבוצתו של מארק יוז השיגה את השיוויון, כשכדור חופשי של אלאנו פגע בברך של וינסנט קומפני ונכנס פנימה. שער ראשון לבלגי מאז הצטרף לסיטי מהמבורג.

השיוויון החזיק מעמד עד לדקה ה-34, אז השופט קנה צלילה יפה של פלאסיוס והעניק לוויגאן פנדל שלא היה. עמר זאקי, החלוץ המצרי הנפלא, דייק מהנקודה כדי להעלות את מאזנו בפרמייר ליג לחמישה שערים. הברזילאים בהתקפת הסיטי, בהנהגתו של רוביניו, חיפשו את שער השיוויון בזמן הרב שנותר, אבל נתקלו בקו הגנה חזק של וויגאן, שמצידה ניסתה לעקוץ במתפרצות. טל בן חיים ישב על הספסל במשך 90 דקות. בסופו של דבר, סטיב ברוס גובר על מארק יוז בדו קרב בין שני שחקני העבר של מנצ'סטר יונייטד, המוזכרים באנגליה כיורשים אפשריים לאלכס פרגוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully