וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגקוק: צונגה חזר ובגדול

הצרפתי השלים את הקאמבק שלו עם 6:7, 4:6 על דג'וקוביץ' בשחזור הגמר באליפות אוסטרליה האחרונה. ינקוביץ' זכתה בטורניר בבייג'ינג

למשך שבועיים בלתי נשכחים בינואר האחרון היה ג'ו ווילפריד צונגה הדבר הכי חם בעולם הטניס, כשהצרפתי המלהיב ריחף כמו פרפר ועקץ כמו דבורה כל הדרך לגמר אליפות אוסטרליה. אבל מאז לא הצליח צונגה לשחזר את אותה היכולת, סבל מפציעה בברכו שאילצה אותו לעבור ניתוח בחודש מאי, ודי נעלם מהנוף. הבוקר (ראשון) חזר צונגה בגדול כשזכה בטורניר בנגקוק (סך פרסים של 576 אלף דולר) עם ניצחון מצוין על נובאק דג'וקוביץ' 6:7, 4:6.

בטורניר השני בלבד שלו מאז שחזר לפעילות השיג צונגה נקמה בסרבי שגבר עליו בגמר במלבורן, ועשה את זה עם כל הסטייל המוכר שלו. דג'וקוביץ', ששמר העונה על מקומו השלישי בדירוג אבל לא הצליח להתקרב לרמה הבאה ולאיים על רפאל נדאל ורוג'ר פדרר, היה קרוב לקחת את המערכה הראשונה אבל נכנע 7:4 בשובר השוויון, הפסיד 6:4 במערכה השניה ונאלץ להרים ידיים.

ינקוביץ' נקמה בקוזנצובה בבייג'ינג

לילנה ינקוביץ' לא ממש הלך לאחרונה, אך אולי עכשיו היא תוכל להיכנס ל'מוד' הנכון ויש סיכוי אפילו שתסיים במקום הראשון בעולם. אחרי שהפסידה בגמר הפלאשינג מדו לסרינה וויליאמס ופספסה הזדמנות לכבוש את הפסגה, היא הפסידה בטוקיו ברבע הגמר לקוזנצובה, וכעת היא נקמה בה באליפות סין הפתוחה, שנערכה בבייג'ינג.

ינקוביץ' ניצחה 3:6, 2:6 את הרוסיה והפגינה הרבה ביטחון במהלך המשחק. קוזנצובה, שהעפילה לגמר אחרי שלא איבדה מערכה במהלך כל הטורניר, ביצעה מספר טעויות בלתי מחוייבות שחיסלו לה את המערכה הראשונה. גם במערכה השנייה הסרבית לא איפשרה לקוזנצובה להיכנס לקצב והשלימה את הניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully