וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלינסמן: "זה היה הפסד מיותר"

למאמן באיירן מינכן מתחילים להיגמר ההסברים אחרי עוד הפסד של הקבוצה בהאנובר (1:0). גם אולי הנס מתוסכל: "שיחקנו משחק חסר אחריות"

אחרי התבוסה הביתית לורדר ברמן בשבוע שעבר (5:2) הגדירו בבאיירן מינכן את המשחק כאירוע כאוב אך חד פעמי, שלא מצביע על משבר כלשהו בו נמצאת הקבוצה. אחרי ההפסד 1:0 להאנובר אתמול (שבת) כבר ברור לכולם שהדאבליסטית לא מתפקדת תחת יורגן קלינסמן כפי שהיה מצופה ממנה, ובמידה והמצב לא ישתנה בקרוב האדמה תתחיל לרעוד תחת רגליו של המאמן החדש. בינתיים מי שעשוי לשלם מחיר מיידי על הכישלונות הוא מארק ואן בומל, שהתקשורת בבוואריה מדווחת שסרט הקפטן שהוענק לו הקיץ עומד להישלל ממנו בגלל חוסר המנהיגות שהוא מציג.

"פתחנו את המשחק לא רע ושלטנו במגרש", ניסה קלינסמן להסביר בסיום. "אבל השער שספגנו בדקה ה-23 הוציא אותנו מהקצב שלנו ואחריו כבר לא ממש היינו במשחק. לא יצרנו מספיק מצבים כדי שהחלוצים שלנו יוכלו להבקיע. בסופו של דבר זה היה הפסד מיותר וכואב, אבל נצטרך להתמודד איתו".

המנהל הספורטיבי של הקבוצה, אולי הנס, כבר החל לשגר רמיזות לעברו של קלינסמן: "שמתי לב כמה קבוצות נמצאות לפנינו בטבלה, וזה מרגיז אותי. דרוש לנו מאמץ גדול כדי להבטיח שזה לא יהיה המצב לאורך זמן. שיחקנו משחק חסר אחריות, אבל למזלנו יש לנו את ליון בליגת האלופות השבוע, ונוכל להשתמש במבחן הזה כדי לחזור לכושר".

אם הצרות של קלינסמן על המגרש לא מספיקות, הוא נאלץ לראות את כריסטיאן לל יורד פצוע מהמגרש אתמול בדקה ה-14. האבחנה הראשונה של רופאי הקבוצה היתה לקרע בשריר הירך של המגן הבינלאומי, שעלול לגרום לו להיעדרות ממושכת מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully