וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומנטום או היסטוריה?

בשנה שעברה המפגשים בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה הוכרעו לטובת האלופה. השנה, הירוקים מרגישים טוב יותר. אז איך ייגמר הפעם המפגש? הכל בפינת הסטטיסטיקה

משחק מספר 56: בית"ר ירושלים – מכבי חיפה 1.7, 3.1, 3.8

לא שבהכרח זו שתנצח תזכה בסוף השנה באליפות, אך גם בבית"ר ירושלים וגם במכבי חיפה יודעים שהמשחק הזה הוא קריטי עבורן כדי להצהיר כוונות האחת לשנייה לגבי המטרות שלה העונה. כמובן שתיקו ישמור את שתיהן במצב רוח סביר, אך הקהל שיגיע לטדי מצפה להרבה יותר. באמצע השבוע נפגשו שתי הקבוצות בגביע הטוטו, וחיפה ניצחה 0:2. הפעם האופרה תהיה אחרת לגמרי.

בית"ר ירושלים, עדיין נטולת הפסדים אחרי שלושה מחזורים, שיחקה העונה רק פעם אחת בטדי וזה הסתיים ב-0:0 מול מכבי תל אביב. אז אילו תוצאות עשתה השנה בית"ר? עזבו רגע בצד את התבוסה לויסלה קרקוב, בית"ר פגשה את חיפה כבר בגביע הטוטו בתחילת השנה וסיימה ב-1:1. לאחר מכן הגיע הפסד למכבי נתניה 1:0, בהמשך ניצחה באותו מפעל 0:3 את בני יהודה. את הליגה היא פתחה עם 0:0 מול בני סכנין, המשיכה עם אותה תוצאה מול שחקניו של רן בן שמעון וניצחה במחזור האחרון את הכח עמידר רמת גן 2:4.

חיפה הרשימה קצת יותר. אחרי ה-1:1 מול בית"ר בגביע הטוטו, היא סיימה באותה תוצאה מול נתניה וניצחה 1:3 את בני יהודה. בליגה היא ניצחה את אשדוד 1:3 אחרי צמד של יניב קטן, שחוזר השנה לעצמו, המשיכה עם 0:0 מאכזב מול הפועל תל אביב בקרית אליעזר ובמחזור האחרון ניצחה 0:1 את בני יהודה משער של ליאור רפאלוב.

בשנה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים בליגה. המשחק הראשון הסתיים ללא שערים בקרית אליעזר אחרי שגוסטבו בוקולי החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטר. המשחק זכור בעיקר כזה שבו אוהדי בית"ר שרקו בוז בדקת הדומיה לזכר יצחק רבין. בסיבוב השני בית"ר כבר ניצחה 0:1 כשעמית בן שושן היה אחראי לשלוש הנקודות משער בדקה ה-16. גם במשחק הזה חיפה החמיצה פנדל, כשהפעם היה זה רנאטו. אותה התוצאה הייתה בסיבוב האחרון, כשהפעם דרק בואטנג במשחק חלש. באותו משחק ראה רוני לוי את הבקבוקים של אוהדי חיפה נזרקים לעברו מהיציע הירוק.

אז מה יהיה לנו הפעם? האם שוב בית"ר תנצח כמו בשנה שעברה, או שמא המומנטום הטוב יחסית של חיפה ישחק כאן תפקיד? להערכיתינו, שתי הקבוצות יפחדו לא לספוג או בכל מקרה להפסיד ולכן איפשהו יש הסכמה שהולך להיות כאן תיקו. תוצאה כזו גם תניב יחס נאה בווינר, פי 3.1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully