וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו תלושים לחג

לכבוד השנה החדשה זה זמן טוב לעשות כמה מזומנים עם משחקים נוחים להימור. אינטר כנראה תנצח את מילאן, רומא את אטאלנטה. הנה ההמלצות

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 10.556 (100 ש"ח יניבו 1,056 ש"ח)

משחק מספר 6: פורטסמות' – טוטנהאם. פומפי מגיעה אחרי מפלה מול צ'לסי כשהובסה 4:0 כששבוע קודם לכן היא נכנעה 6:0 מול מנצ'סטר סיטי. השאלה הגדולה היא האם היא תעצור את המפולת בבית מול התרנגולים, שמגיעים אחרי תיקו מול וויגאן ועדיין מחפשים את ניצחון הליגה הראשון. להערכתינו המשחק הזה יסתיים בתיקו. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 16: רומא – אטאלנטה. רומא של ספאלטי לא נראית טוב וגם במחזור האחרון היא הפסידה 3:1 לגנואה. הכיסא של המאמן מתנדנד חזק כשגם ההפסד הכואב לקלוז' בליגת האלופות ממשיך להציק. המפולת תיפסק מול אטאלנטה, שאמנם מגיעה אחרי ניצחון 0:1 על קליארי, אך הפעם תיכנע. ההימור: 1 (1.3)

משחק מספר 21: וויגאן – מנצ'סטר סיטי. הסיטי כאמור הביסו 0:6 את פורטסמות' במחזור האחרון ויש להם הרבה ביטחון עם החלפת הבעלות בקבוצה. וויגאן, שהביסה בגביע 1:4 את איפסוויץ', תפגוש יריבה לוחמנית, אך תצליח בבית לחלץ נקודה. ההימור: איקס (2.9)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.834 (100 ש"ח יניבו 1,283 ש"ח)

משחק מספר 56: בית"ר ירושלים – מכבי חיפה. הירוקים ניצחו באמצע השבוע את האלופה בגביע הטוטו, אך הפעם מחכה להם בית"ר אחרת, שתבוא כדי לשמח את הקהל בטדי עם ניצחון שכולו הצהרת כוונות. שתי הקבוצות תשחקנה הגנתי ומבוקר והקהל יאלץ לראות תיקו שיביא נקודה אחת לכל קבוצה. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 62: מילאן – אינטר. הרוסונרי מגיעים במצב רוח מצוין אחרי ניצחונות על רג'ינה ועל לאציו בליגה, כמו גם על ציריך בליגת האלופות. למוריניו, שניצח את לצ'ה 0:1 במחזור האחרון, יהיו את התשובות כדי לעצור את הדהירה באדום-שחור ודווקא במשחק הזה נראה שהוא יכול להשיג את שלוש הנקודות. ההימור: 2 (2.3)

משחק מספר 65: אתלטיקו מדריד – סביליה. אתלטיקו נראית כרגע כאחת הקבוצות המפחידות בליגה הספרדית. אחרי שגברה 1:2 על חטאפה, אתלטיקו מגיעה כשהיא יודעת שהיריבות שלה בצמרת, ריאל וברצלונה, ניצחו וכדי לשמור על מקום טוב בצמרת הם זקוקים לניצחון. סביליה, שניצחה 0:2 את אספניול במחזור האחרון, תרד מנוצחת. ההימור: 1 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully