וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא עכשיו, אימתי?

עם מאזן 4:0 במשחקי ההכנה באירופה, מכבי ת"א רוצה סוף סוף לנצח, ותנסה לעשות זאת מול לובליאנה (18:55, ספורט5+ לייב)

כל יום שעובר מקרב את מכבי תל אביב לקראת פתיחת עונת הכדורסל. אלא שבאותו זמן, דומה כאילו כל יום שעובר מביא איתו הפסד נוסף של מכבי תל אביב במשחק אימון כזה או אחר. אחרי שני הפסדים לפנאתינייקוס ואחד לצסק"א מוסקבה, הובסה הערב (שבת) קבוצתו של אפי בירנבוים 85:67 על ידי אולקר/פנרבחצ'ה הטורקית במסגרת טורניר לובליאנה, ותנסה להשיג, סוף סוף, ניצחון ראשון במשחקי ההכנה האירופאיים מחר, נגד לובליאנה (18:55, ספורט 5 + לייב).

אין ספק כי התבוסה לקבוצה הטורקית לא הזכירה את ההפסדים לפנאתינייקוס או צסק"א מוסקבה. לא מדובר היה בהפסד צמוד, במשחק שקול, בסל-פה-סל-שם. מכבי תל אביב התפרקה במחצית השניה, ובמיוחד ברבע האחרון, וקשה היה לציין אפילו שחקן אחד ששיחק כמו שצריך. ברור לגמרי כי אפי בירנבוים ורועי חגאי יהיו חייבים לשלוט ברוטציה הרחבה בצורה טובה יותר, ואף ייתכן והגיע הזמן להחליט על חמישיה פותחת קבועה. משחקי אימון מהווים הזדמנות טובה לתרגל הרכבים שונים, אבל עם הזמן צריכים להתחיל להתמקד על אחד קבוע, ברור.

על הנייר, עושה רושם כאילו המשחק מול הסלובנים יהיה הקל ביותר של מכבי תל אביב עד כה. לא מדובר בקבוצת צמרת כמו היוונים או הרוסים, או אפילו הטורקים. לובליאנה נחשבת לאורך השנים לקבוצת דרג שלישי ביורוליג, והעונה היא לא צפויה להיות אחרת. ולאדו אילייבסקי חזר למועדון אחרי חמש שנות גלות, ובצוותא עם מארקו מיליץ', סאשו אוזבולט, יסמין הוקיץ' וג'ונתן וואלאס שהגיע בקיץ, ללובליאנה אמנם יש סגל לא רע, אך גם לא הרבה יותר מזה. אם מכבי תל אביב לא תצליח לנצח את הסלובנים, כנראה שמצבה באמת מסובך משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully