וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון משפרת אחיזה בצמרת

האלופה ניצחה בביתה 1:2 את נאנסי, וניצלה את התיקו 1:1 של מארסיי בלה מאן כדי להגדיל את הפער ל-6 נקודות. קון - נאנט 0:3

אלופת צרפת, ליון, יצאה מרוצה מאוד מתוצאות המחזור השביעי, שנערך בשבת. אולימפיק אירחה בביתה את נאנסי, ניצחה אותה 1:2, וניצלה את התיקו 1:1 של השנייה בטבלה, מארסיי, בלה מאן, כדי להגדיל את הפער בצמרת ל-6 נקודות.

ליון - נאנסי 1:2

החלוץ אנטוני מונייה חגג יום הולדת 21 בסטייל כשהצטיין בניצחונה של ליון על נאנסי. מונייה הזין את קרים בנזמה בדקה ה-30, וזה כבש וקבע 0:1. שבע דקות אחר כך מונייה מצא את פרד הברזילאי שקבע 0:2. דקה אחר כך פסקאל ברנגר צימק ל-2:1, אבל האורחים מנאנסי לא הצליחו לייצר שער שוויון, ואולימפיק אספה לחיקה עוד שלוש נקודות. מונייה, יוצא מחלקת הנוער של המועדון, אמר בסיום: "שיחקנו היטב, החזקנו יותר בכדור ושמרנו על היתרון. החמצנו לא מעט במחצית השנייה. יש לנו קבוצה מוכשרת, וכשאני מקבל הזדמנות לשחק, אני משתדל לנצלה".

לה מאן - מארסיי 1:1

חתאם בן ארפה כבש בדקה ה-8 והעלה את מארסיי ל-0:1. פתיחה חלומית? לא ממש. שלוש דקות אחר כך תורסטן הלסטאד השווה ל-1:1. האורחים מדרום צרפת ניסו כל שביכולתם להחזיר לעצמם את היתרון, אך כשלו במשימה, ואיבד נקודות חשובות בצמרת.

קון - נאנט 0:3

המארחים ממשיכים להוות משב רוח רענן בצמרת, ולא מעדו מול נאנט החלשה. סטיב סבידן פתח את החגיגה כבר בדקה הראשונה, וכעבור תשע דקות היה זה פחיד בן חלפלה שהכיל את התוצאה. האורחים התעשתו ואספו כוחות, אבל בכל זאת את השלישי כשבנז'מין ניבה כבש בדקה ה-31. במחצית השנייה נאנט שמרה על שער נקי, וירדה מכר הדשא עם הפסד חמישי משבעה משחקים.

תוצאות נוספות:

אוקזר - לה האבר 0:3
כבשו לאוקזר: אדמה קוליבאלי (25), אירנוז ילן (47), תומאס קאלנברג (85)

סושו - לוריין 1:1
לסושו: מבלוט ארדינג (77). ללוריין: דדה אייה (37)

ראן - ניס 0:1
לראן: ג'ימי בריאן (50)

פריס סן ז'רמן - גרנובל 1:0
לגרנובל: נאסים אקרור (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully