וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה בדרבי 1:2 בתום משחק סוער

ברצלונה ניצחה 1:2 את יריבתה העירונית אספניול אחרי פנדל מפוקפק בדקה ה-13 של זמן הפציעות אחרי דרמת ענק. ריאל ניצחה בבטיס

אחרי המחזור הרביעי ששוחק באמצע השבוע, יצא לדרך ביום שבת המחזור החמישי של הליגה הספרדית, ושיאו התחולל באיצטדיון המונז'ואיק בברצלונה. בארסה הצליחה לגבור 1:2 על אספניול אחרי שהשלימה מהפך בזכות פנדל מפוקפק בדקה ה-13 של זמן הפציעות, בסיומו של משחק סוער, דרמטי ושערורייתי.

האלופה ריאל מדריד יצאה למשחק לא קל בסביליה נגד בטיס והשיגה ניצחון 1:2 עם שער דרמטי בתוספת הזמן. ויאריאל יצאה לחיחון, למשחק נגד ספורטינג והשיגה ניצחון מינימלי 0:1.

בטיס - ריאל מדריד 2:1

באמצע השבוע קיבלו אוהדי ריאל הצגה בסנטיאגו ברנבאו עם הניצחון הענק 1:7 על ספורטינג חיחון. הקבוצה של ברנד שוסטר יצאה למשחק ב'מיגל רואיז דה לופרה' הקשה של בטיס. הירוקים-לבנים עוד לא השיגו ניצחון העונה וקיוו לעשות זאת מול הלבנים.

המשחק היה מלא באירועים והזדמנויות משני צדי המגרש. בדקה ה-19 הרים רפאל ואן דר וארט כדור חופשי, שגבריאל היינצה נגח פנימה. בדקה ה-52 הכשיל מרסלו ברחבה שחקן של בטיס וראה את האדום. סרחיו גרסיה בעט, איקר קסיאס הדף, אבל גרסיה שלח את הריבאונד פנימה. בדקה ה-82 הורחק אותו גרסיה בכרטיס צהוב שני. כשנראה שהמשחק הולך להסתיים בתיקו, הגיע שער הניצחון של ריאל בתוספת הזמן והראה כמה אופי יש לקבוצה הלבנה. קסיאס הוציא כדור ארוך לאריאן רובן, שהתקדם ושלח לרוד ואן ניסטלרוי. החלוץ ההולנדי דהר ושלח לפינה הרחוקה. 1:2 גדול לריאל, שמשיגה ניצחון רביעי.

אספניול - ברצלונה 2:1

כמה תסכול הצטבר הערב בקרב אוהדי ברצלונה, אך בסופו של דבר זה הסתיים בצורה הכי מתוקה שיש. גם ככה כל משחק מול אספניול, הדרבי העירוני, הוא משחק חם במיוחד, אבל כשהוא כולל שיפוט שערורייתי, תקריות ביציעים ואין ספור החמצות - הניצחון אפילו מתוק עוד יותר. בארסה גברה הערב 1:2 על יריבתה, במשחק גדוש בתקריות, טעויות שיפוט, מהומות ביציעים ופנדל דרמטי בדקה ה-103. כן, 103.

היה זה משחק סוער לא רק על הדשא, אלא גם ביציעים. הוא הופסק בסביבות הדקה ה-70, לאחר שאוהדי ברצלונה השליכו אבוקות לעבר יציע אוהדי אספניול והציתו כמה כיסאות. אוהדי אספניול מחו, המשטרה התערבה, התפתחה מהומה והשופט החליט להפסיק את ההתמודדות עד שיירגעו הרוחות. עשר דקות לאחר מכן הוא חודש, דבר שגרם לשופט להוסיף כ-13 דקות זמן פציעות. בשלב הזה אספניול הוליכה 0:1 משער מעורר מחלוקת של קורומינאס בקה ה-20.

ברצלונה, שעוד לפני ההפוגה תקפה את שער יריבתה בחמת זעם, המשיכה באותה מגמה גם אחרי ההפסקה הכפויה, ותיירי הנרי (84) כבש את שער השוויון אחרי בלבול בהגנה של אספניול. אספניול המשיכה להתגונן בבונקר לא מתפשר במשך כל המחצית השנייה עם עשרה שחקנים (גם הכרטיס האדום שספג ננה היה מעורר מחלוקת), אבל 13 דקות בתוך זמן הפציעות השופט שוב קיבל החלטה אומללה, סימן על פנדל שלא היה, וליאו מסי קבע 1:2 דרמטי ומדהים.

הייתה זו הפעם האחרונה שמשחק הדרבי נערך במונז'ואיק. בעונה הבאה תעבור אספניול לאצטדיונה החדש, אך אין ספק שהזיכרונות מהמשחק הזה יישארו עם האוהדים לנצח.

ספורטינג חיחון - ויאריאל 1:0

הקבוצה של מנואל פרסיאדו חטפה שתי תבוסות קשות מברצלונה (6:1) וריאל מדריד (7:1). במחזור החמישי היא פגשה עוד קבוצה מחבורת הצמרת. הפעם היא כבר לא רצתה להשיג נקודות, אלא רק לא להיות מושפלת עד עפר שוב, וזה הצליח לה, למזלה. הפעם היא הפסידה רק 1:0. 64 דקות בתוך המשחק כבש ג'וזפה רוסי את שער הניצחון לצוללת הצהובה, שממשיכה להפליג קדימה ומהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully