וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "הרבה לחץ השתחרר"

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה אחרי ה-2:3 על סכנין. "הניצחון יעניק לנו ביטחון". בוזגלו: "סכנין מקום נהדר, אבל רציתי לנצח". דוד: "לסכנין קבוצה טובה, השאלה כמה זמן יקח לנו להתחבר"

ברני ארדוב

צילום וידאו: רועי בן נעמי
עריכת וידאו: זוהר ראובני

מכבי תל אביב רשמה את ניצחון הליגה השני שלה העונה, כשגברה 2:3 בקריית אליעזר על בני סכנין, למרות שכבר איבדה יתרון בן שני שערים. הרבה לחץ השתחרר אצל הצהובים, שקיבלו תפוקה מהרכש המדובר של הקיץ, מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן, כששניהם כבשו מול הקבוצה בה כיכבו בעונה שעברה.

בסיום אירעה תקרית באזור חדרי ההלבשה, לאחר שלטענת אנשי סכנין, זרק גיז'רמו ישראלביץ כדור על האפסנאי ג'מאל גנאים, ובמקום אירעה התקהלות רבה ובקושי רב הורגעו הרוחות. גורם בסכנין: "ישראלביץ התנהג לא יפה. הוא ניצח, היה צריך ללכת לחדר הלבשה שלו ולחגוג ולא לנסות להדליק את האנשים שלנו".

בוזגלו: "יכולנו לנצח 0:6"

רן בן שמעון נשמע מרוצה בסיום, ובטוח שהניצחון יעשה שירות טוב לקבוצתו בהמשך. "עלינו היום עם שני חלוצים וזה גרם לנו להיות חשופים מעט. לפעמים כשאתה לוקח סיכונים אז היריב חוזר למשחק וזה מה שקרה היום", אמר בן שמעון. "אני מאמין שהניצחון הזה יעניק ביטחון לשחקנים וגם הלחץ ודאי השתחרר אחרי המשחק".

מאמן הצהובים התייחס לעונש שספג בידי בית הדין, שהשאיר אותו מחוץ לקווים. "קשה מאוד בתור מאמן לראות דברים מהיציע בלי יכולת להשפיע כמו שצריך. אחרי העונש אני אחזור לתפקד כמו שצריך. המשחק בשבוע הבא לא מעניין אותי, אני רוצה לרדת ולהירגע מהמשחק היום. אחר כך נחשוב הלאה. היה לי חשש לנבדל בשער של אוקוצ'ה, אבל בסך הכול מאיר לוי שפט טוב והיה בסדר גמור. כשיש טעויות ואנחנו מנצחים זה הרבה פחות נורא".

מאור בוזגלו, שכבש את שערו הראשון במדי הצהובים בליגה: "יכלנו לגמור את המשחק גם עם 0:6, אבל בוא לא נהיה חזירים, נשמח מהניצחון ונתרכז במשחק הבא. רן מנסה לכוון אותי ואני שמח שהיום התחלתי לפרוע שטרות. לגבי האקסית שלרשתה כבש, אמר בוזגלו: "סכנין זה מקום ששמור אצלי בלב, עם קהל מדהים ואנשים נהדרים. אבל היום שמתי הכל בצד ורציתי לנצח".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כהן: "סכנין לא תרד"

המאמן המנוצח, פרדי דוד, התייחס למשחק אבל נמצא כבר עם הראש קדימה, לעבר העתיד הצפוי לקבוצתו. "אני חושב שהתחלנו את המשחק לא טוב, היינו לא מרוכזים בהגנה. דיברנו על זה בחדר ההלבשה והחבר'ה יצאו כמו שצריך למחצית השנייה. אחרי שחזרנו, היה לנו צ'אנס לכבוש את השלישי, אבל לא ניצלנו מומנטום וספגנו בצד השני.

"השילוב של שני החלוצים החדשים יחד עם צגאי, משדרג אותנו. אנחנו צריכים להכניס אותם לסגנון ולשיטה שלנו. אם נציג את היכולת מהמחצית השנייה, וההגנה תתייצב עם החזרה של טל חן ובאסם גנאיים, נראה קבוצה משופרת. כל הכבוד לשחקנים על הנחישות והחזרה מפיגור, חבל שזה לא הספיק".

דוד העדיף לא להשתמש בהיעדר מגרש ביתי כסיבה למיקומה של הקבוצה: "יש לנו המון בעיות שלא קשורות לכדורגל, אבל אני לא אשתמש בתירוצים. היום אני יכול לעשות דברים חדשים, שלא התאפשר לי לעשות לפני כן. המצב קשה, אבל לסכנין יש קבוצה טובה. השאלה כמה זמן יקח לנו להתחבר".

מאיר כהן, קפטן הקבוצה: "מייאש, מדכא, מתסכל, לחזור מפיגור של שני שערים מול מכבי תל אביב ולחטוף את השלישי. אנחנו עצובים, אבל יחד עם זאת היכולת שלנו במחצית השנייה נותנת לנו המון אופטימיות לקראת ההמשך. כשהשחקנים החדשים שלנו ישתלבו, וכאשר נחזור לשחק בדוחא, תראו סכנין אחרת. אני יכול להרגיע את כל אלה שמספידים אותנו, סכנין לא תרד ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully