וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס סיימה ב-0:0 עם סמפדוריה

הגברת הזקנה ממשיכה להתקשות בליגה, למרות מאזן נקי מהפסדים וחזרה עם נקודה מהמפגש מול סמפדוריה. פיורנטינה- גנואה 0:1

רגע לפני שאיטליה מתרכזת כל כולה בדרבי הגדול של מילאנו, שיחקה ביום שבת, בפתיחת המחזור של הסריה A, קבוצה גדולה נוספת, יובנטוס. הביאנקונרי יצאו למשחק חוץ קשה מול סמפדוריה, שעדיין לא ניצחה העונה, וחזרו עם 0:0 מאכזב שלבטח ידליק כמה נורות אדומות אצל המאמן קלאודיו ראניירי. פיורנטינה, שבדומה ליובה תשחק באמצע השבוע בליגת האלופות, השיגה ניצחון חשוב 0:1 על גנואה בבית.

סמפדוריה - יובנטוס 0:0

"אנחנו צריכים ניצחון כדי לשבור את הכישוף", זה מה שאמר מאמן סמפדוריה וולטר מצארי בעקבות המאזן העלוב של קבוצתו, שמתקשה לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה ועדיין מחפשת ניצחון בכורה בליגה. שחקניו של מצארי הראו רצון ונחישות, אך שוב לא מצאו את הרשת ויצאו מעוד משחק ללא שלוש הנקודות.

יובנטוס, שלמרות יכולת לא משכנעת עדיין בלתי מנוצחת בליגה, עלתה ללא השוער הפצוע ג'יג'י בופון, שהוחלף על ידי אלכס מנינגר האוסטרי. אלסנדרו דל פיירו היה האיש של יובנטוס במשחק, אבל הוא הצליח למצוא רק את הקורה בדקה ה-20 ולא יותר מזה, עד שהוחלף בדקה ה-74. יובה, בדיוק כמו בתיקו עם קטאניה במחזור אמצע השבוע, מתקשה ללקט ניצחונות מול קבוצות אותן היא חייבת לעבור על מנת להוות גורם אמיתי במאבק על האליפות.

פיורנטינה - גנואה 0:1

הוויולה אירחו באצטדיון ארטמיו פרנקי את הקבוצה מעיר הנמל. הסגולים של צ'זארה פראנדלי ניסו להשיג ניצחון שני העונה, במטרה להיחלץ מירכתיי הטבלה. גנואה, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות מפתיעים ביותר על מילאן ורומא, קיוותה להשיג אולי עוד אחד כזה, אבל שער מצוין של אלברטו ג'ילארדינו (61) השיג לקבוצה מפירנצה את שלוש הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully