וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "זו יכולה להיות עבורנו עונה נפלאה"

פרננו טורס כבש את שני השערים לליברפול ב-0:2 בדרבי על אברטון, ומתחיל לפנטז: "אם נישאר בצמרת עד ינואר, נוכל לזכות באליפות"

כמה טוב לאוהדי ליברפול לראות את החיוך חוזר לפנים של פרננדו טורס. החלוץ הספרדי, שלא הצליח לכבוש בליגה בארבעת המשחקים האחרונים, נראה עצבני לאורך רוב המשחק, ספג צהוב בעקבות דיבורים מיותרים עם הקוון והפגין תסכול וממרמור. אבל אז זה הגיע. טורס (59) כבש את השער הראשון לזכות ליברפול בדרבי מול אברטון, שלוש דקות לאחר מכן הוסיף את השני, והניצחון 0:2 הציב את ליברפול בפסגה (לפחות באופן זמני) והוכיח שאולי השנה זה באמת יכול לקרות.

"אחרי חמישה משחקים, זה היה מאוד חשוב עבורי להבקיע", אמר טורס בסיום, "עבור האוהדים וגם עבורנו השחקנים זה חשוב להיות במקום הראשון. עבדתי קשה, וידעתי שהשערים יגיעו בסוף. עכשיו אני רוצה להמשיך בדרך הזאת, ולהבקיע כמעט בכל משחק ובכל מסגרת.

"אנחנו יודעים שאם נצליח להישאר בצמרת עד חודש ינואר או פברואר, נוכל לזכות באליפות", המשיך טורס, "המטרה היא להישאר בין שלוש או ארבע הראשונות ולהתקדם לשלבים הגבוהים בליגת האלופות. אני מאמין שתוכל להיות לנו עונה נפלאה".

גם המאמן רפא בניטז נשמע מסופק בסיום הדרבי ה-208 של מרסיסייד. "זה היה חשוב מאו לטורס להבקיע, זה היה ממש קריטי", אמר בניטז, "במחצית השנייה הם הרגישו שהם חייבים לכבוש, הלכו קדימה והשאירו לנו יותר מקום במרכז המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully