וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הובסה 85:67 על ידי אולקר-פנרבחצ'ה

מכבי ת"א ממשיכה להציג יכולת מאכזבת במשחקי ההכנה, והפעם הובסה 85:67 ע"י אולקר/פנרבחצ’ה בטורניר לובליאנה. צפו בתקציר

AP

באדיבות ערוץ 5 + לייב.

אחרי שהפסידה לפנאתינייקוס בפעם השניה השבוע, ואחרי התבוסה לצסק"א מוסקבה במשחק על המקום השלישי בטורניר גומלסקי, מכבי תל אביב ניסתה להשיג סוף סוף ניצחון ראשון במשחקי האימון באירופה, אך נכשלה שוב, והפעם הובסה 85:67 לאולקר/פנרבחצ'ה.

אם במשחקי האימון הקודמים של הצהובים, וההפסדים לפנאתינייקוס ולצסק"א מוסקבה ניתן היה למצוא נקודות אור לא מעטות, הרי שהיום (שבת), מדובר היה במשחק נורא ואיום של מכבי תל אביב, והתוצאה בהתאם.

סימני השאלה הרבים שהיו לפני המשחק, קיימים גם כעת. רודני ווייט שוב היה חלש, ואף יצא בחמש עבירות. טל בורשטיין לא הורגש, ומעל כולם - קרלוס ארויו, שהיה נפלא במשחקים הקודמים, הפעם נראה לא מרוכז, לא מאורגן, ולא מחובר לחבריו. למעשה, קשה לציין אפילו שחקן אחד בשורות הצהובים שהיה טוב הערב, אולי זולת ג'ייסון וויליאמס.

הדבר החיובי היחיד שאפי בירנבוים יכול לקחת מהמשחק הזה, הוא שהוא נגמר בסופו של דבר. היכולת אמנם היתה נוראית, אבל עדיין מדובר במשחק אימון שכמו הקודמים, לא קובע דבר. משחקי אימון בדרך כלל משמשים לשלל ניסויים, לכן התוצאה הסופית לא מאוד משנה. מה שכן, ברור לחלוטין כי לפחות כרגע, העונה הצהובה הולכת להיות לא פשוטה. לא פשוטה בכלל.

מהלך המשחק

אפי בירנבוים העלה בחמישיה את ארויו, סימונס, כספי, וויליאמס וווייט, כאשר טל בורשטיין, שעד עכשיו עלה בכל המשחקים בחמישיה, התחיל על הספסל. קרלוס ארויו המשיך את הכושר המעולה שלו, והריץ את מכבי ליתרון 5:10 מהיר. רכבת החילופים של בירנבוים התחילה מהר, כשבורשטיין, אליהו וחג'ג' עולים לפרקט לקראת סיום הרבע הראשון. סדרת שלשות של הטורקים הורידו אותם לרבע ביתרון 17:19.

ברבע השני, אולקר/פנרבחצ'ה המשיכה באותה יכולת שסיימה את הראשון, ובעזרת ריצת 1:10 עלתה ליתרון הגדול במשחק - 18:29. דקות טובות של עמרי כספי ואסטבן באטיסטה צימקו את התוצאה, והצליחו להוריד את מכבי תל אביב לחדרי ההלבשה בפיגור מינימאלי ביחס ליכולת, 36:30.

המחצית השניה נפתחה בקצב ומומנטום דומה, כשהצהובים נהנים ממספר דקות טובות של ארויו. עבירה רביעית של רודני ווייט עם פתיחת הרבע הורידה אותו לספסל, כשהטורקים מובילים 36:43. המשך הרבע התנהל באופן דומה, כשההתקפה של מכבי ממשיכה להיות מעט מקרית, ויותר מדי מסתמכת על קרלוס ארויו, שבניגוד למשחקים הקודמים, הפעם היה מעט בינוני בשלושת הרבעים הראשונים. מכבי כבר הורידה ל-5 הפרש בלבד, אך בסיום הרבע השלישי התוצאה הראתה 55:46 לזכות הטורקים.

הרבע האחרון והמכריע נפתח בצורה נוראית עבור הצהובים. רודני ווייט יצא בחמש עבירות, ארויו לא מצא את עצמו או את החברים, והטורקים ברחו קדימה, כל הדרך ל-20 הפרש - 50:70. עד הסיום היה זה גארבג' טיים אחד גדול, כשמכבי תל אביב מנסה לחזור, אך לשווא. בסיום 67:85 גדול לאולקר/פנרחבצ'ה, והמון סימני שאלה בצהוב.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייסון וויליאמס 16, טריי סימונס 13, ליאור אליהו 9, דאור פישר 7, עמרי כספי 6, אסטבן באטיסטה 6, טל בורשטיין 4, קרלוס ארויו 4, רודני ווייט 2.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully