וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הפסד מתסכל זו מילה עדינה"

מאמן בני יהודה מאוכזב מההפסד לקרית שמונה (1:0): "הגענו לשבעה, שמונה מצבי הבקעה בטוחים". מישל דיין: "עמדנו טוב וגנבנו ניצחון"

בני יהודה הפסידה היום (שבת) 1:0 לעירוני קרית שמונה וצנחה למקום האחרון בטבלה. שחקניו של גיא לוזון הירבו להחמיץ מול השער של האורחים מהצפון, ולבסוף ספגו שער אומלל מרגליו של עומר פרץ בדקה ה-82.

לוזון נראה חסר אונים לאחר המשחק ואמר: "הפסד מתסכל זו מילה עדינה. זה מתסכל גם אותי ואת הקהל שהולך מאוכזב הביתה, ואנחנו מאוכזבים בדיוק כמוהו. הגענו לשבעה, שמונה, עשרה מצבי הבקעה בטוחים, והקלישאה בכדורגל היא שכשאתה לא נותן, אתה מקבל, וקיבלנו בלי מצב".

"נצטרך להמשיך ליצור מצבים", המשיך לוזון. "זה סימן טוב, ולהבקיע אותם להבא. אני כמאמן צריך לדאוג שהקבוצה תיצור מצבים, ברגע שזה מגיע למצב הבקעה זה כבר לא תלוי בי. אני צריך לעודד אותם ולהרים להם את הראש, הם עוד יבקיעו ויבקיעו הרבה".

"מישל רצה לזעזע את השחקנים"

שמחה מאופקת הייתה היום (שבת) בחדר ההלבשה של עירוני קריית שמונה, שכבשה שער זכות ראשון העונה, והשיגה ניצחון בכורה. בקריה שמחו על הניצחון, אבל מנגד יודעים שיכולת כזו לא תספיק להם בעתיד.

המאמן מישל דיין ערך מיני מהפכה בהרכב והפתיע במערך שהעלה. הקפטן יניב לביא, שחזר מעונש הרחקה כלל לא שותף, והוא המשיך לתת אמון ביוסי ביטון. הקשר יעוזה אבובקרי, שערך רק שלושה אימונים בקריה, פתח בהרכב, אבל לא הרשים. האיש בחדשות בשבוע האחרון, עומר פרץ, שהיה על סף עזיבה להפועל תל אביב, סופסל ושולב רק במחצית השנייה. עדן בן בסט פתח לראשונה בהרכב, והזר אגודה קאובינה כלל לא שותף.

שחקן בקבוצה: "מישל רצה לזעזע כמה שחקנים. רצה להגיד להם שאין אצלו בטוחים בהרכב. המסר שלו היה שמי שלא יעבוד קשה לא ישחק". המאמן מישל דיין שהתבקש אחרי המשחק להתייחס להרכב אמר: "אני קובע את ההרכב לפי האימונים. מי שטוב באימונים משחק".

"היכולת שהצגנו היום לא הייתה כל כך טובה", מודה החלוץ יובל אבידור,"היה לנו הרבה מזל, אבל הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות בשיניים, זה יחזיר לנו את הביטחון. הניצחון הזה שיפר את המאזן שלנו, עשה לנו חג שמח, ואיפשר לנו לצאת לחג עם מצב רוח טוב"

אבידור אמר שקבוצתו יכולה הייתה יכולה לעלות ליתרון כבר במחצית הראשונה, "לדעתי היה עלי פנדל ברור, אבל השופט לא שרק". אבידור אומר שהוא וחבריו יחגגו הערב את הניצחון, אבל ממחר כבר ייכנסו לכוננות בית"ר ירושלים, יריבתם בשבוע הבא, "נגד בית"ר מצפה לנו משחק קשה, שאם לא נתקן הטעויות של המשחק היום, נהיה בבעיה", הוא אומר.

האיש של קריית שמונה במשחק, השוער דני עמוס, אמר לאתר הקבוצה: "ההגנה שלנו הייתה מעולה, השחקנים נתנו את הלב ואת הנשמה בשביל הניצחון, נמשיך לעשות את המקסימום גם בעתיד כדי לעשות עונה טובה".

מישל דיין אמר בסיום: "מזל זה חלק מהמשחק, ובמשחקים הקודמים המזל לא היה איתנו. מגיע כל הכבוד לבני יהודה ששלטו במשחק לפחות חמישים או שישים דקות. אנחנו עמדנו טוב וזה מה שאיפשר לנו לגנוב את הניצחון. הניצחון הזה מאוד חשוב כדי לצבור ביטחון לשחקנים, למרות שהצגנו כדורגל שגם אני לא אוהב לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully