וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל בהלם: "זה לא מצב אידיאלי"

גם שיי גיבן לא בדיוק הבין את החלטת המועדון למנות את ג'ו קיניר למאמן זמני עד אוקטובר. הגרלת גביע הליגה: ליברפול תפגוש את טוטנהאם

מצב הרוחות בניוקאסל סוער מאז התפטרותו של המאמן האהוב קווין קיגן, ומינויו המוזר של ג'ו קיניר אתמול (שישי) למאמנה הזמני של הקבוצה עד אוקטובר לא תרם לרגיעה. קיניר, שהיה מובטל מאז 2004 עת עזב את נוטינגהאם פורסט, מעולם לא אימן קבוצה גדולה, אבל זכור בעיקר כמי שהדריך את ווימבלדון ברוב שנות ה-90, עד שסבל מהתקף לב ועזב ב-1999. לאחר מכן אימן את לוטון וב-2004 החל את דרכו בפורסט, אבל עזב לפני שהסתיימה העונה.

ה"סאן" ציטט הבוקר את אחד השחקנים שאמר: "ההודעה הזו הכתה אותנו בהלם מוחלט. רבים מאיתנו מעולם לא שמעו עליו, הקבוצה הזאת חייבת שם גדול יותר מזה, וחלקנו שוקלים ברצינות לעזוב. אף שחקן כאן לא מרוצה מהמצב הנוכחי". השוער הוותיק שיי גיבן הצטרף לתחושה הכללית של חבריו: "זה לא מצב אידיאלי. המועדון עדיין מוצע למכירה ואין לנו מאמן קבוע, אז אי אפשר להיות מרוצים. אני לא מכיר את קיניר, אבל הבנתי שהוא כאן רק כדי לפקח על העניינים עד שיגיע מאמן רציני. אף אחד מהשחקנים הבכירים לא נשאל בקשר לכך לפני המינוי, ויש הרבה אי ודאות סביב הקבוצה".

חדשות רעות נוספות הגיעו למגפייז מכיוונו של אובפימי מרטינס. החלוץ הניגרי המצוין, שרק חזר מפציעה שהשביתה אותו לארבעה משחקים ונפצע בהפסד לטוטנהאם בגביע הליגה ביום רביעי, ייאלץ להיעדר הפעם לפחות לשישה שבועות וייחסר מאוד בחוד של הקבוצה.

הבוקר נערכה הגרלת שמינית גמר גביע הליגה, כשהמשחק המעניין ביותר יהיה בין מחזיקת הגביע, טוטנהאם, לליברפול בווייט הארט ליין. מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי זכו להגרלות נוחות, עם משחקים ביתיים מול יריבות מליגת המשנה - היונייטד מול קווינס פארק ריינג'רס וצ'לסי מול ברנלי. גם ארסנל תשחק בבית, מול וויגאן, ובמפגש נוסף על טהרת הפרמיירליג יתעמתו סנדרלנד ובלקבורן. יתר המשחקים: סטוק - רוטרדם יונייטד, ברייטון/דרבי - לידס, סוונסי סיטי - ווטפורד. המשחקים ייערכו ב-10 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully