וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגקוק: צונגה מחכה לדג'וקוביץ' בגמר

הצרפתי גבר על בן ארצו גאל מונפיס 0:6, 3:6, הסרבי ניצח את תומאס ברדיץ' 5:7, 1:6, והשניים ייפגשו לשחזור של גמר אליפות אוסטרליה

לפני שמונה חודשים השלימו ביום אחד נובאק דג'וקוביץ' וג'ו ווילפריד צונגה שתי סנסציות ענק בחצאי הגמר של אליפות אוסטרליה. דג'וקוביץ' גבר על רוג'ר פדרר, אז עדיין מכונת טניס בלתי מנוצחת, וצונגה הימם את רפאל נדאל ממעמקי המקום ה-38 בעולם. בגמר היה זה הסרבי שחגג גראנד סלאם ראשון, ומאז הצרפתי המוכשר התקשה לשחזר את יכולתו הפנומנלית על המגרשים של מלבורן.

הבוקר (שבת) העפיל צונגה לגמר השני שלו העונה כשגבר בחצי גמר טורניר בנגקוק (סך פרסים של 576 אלף דולר) על בן ארצו גאל מונפיס 0:6, 3:6. "שיחקתי טניס פשוט מדהים היום", אמר צונגה שעדיין מתאושש מהניתוח שעבר בברכו במאי.

בגמר יחכה לו שוב נובאק דג'וקוביץ', שעשה את העבודה בחצי הגמר השני עם 5:7, 1:6 על תומאס ברדיץ'. "הוא בטח יחפש לנקום בי", אמר המדורג שלישי בעולם לקראת הגמר. "אבל אני אעשה הכל כדי שזה לא יקרה".

המדורגת שנייה בעולם, הסרבית ילנה יאנקוביץ', ניצחה את הרוסיה ורה זבונארבה בחצי גמר טורניר בייג'ינג, 4:6, 6:2, 4:6 והעפילה לגמר. יאנקוביץ' תתמודד מול המדורגת רביעית, הרוסיה סבטלנה קוזנצובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully