וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ת"א גברה 2:3 על הפועל פ"ת

הפועל ת”א השיגה ניצחון ראשון העונה, 2:3 על הפועל פ”ת, אחרי דרמה גדולה והרבה עצבים על הקווים. טלקיסקי כבש את שער הניצחון (85)

אחרי ארבעה מחזורים בליגת העל, הפועל תל אביב זכתה היום (שבת) לטעום לראשונה העונה את טעמו של ניצחון. אחרי שלוש תוצאות תיקו מאכזבות, השיגה הערב קבוצתו של אלי גוטמן ניצחון 2:3 על הפועל פתח תקוה בבלומפילד, בסיומו של משחק דרמטי ורווי עצבים.

הפועל ת"א פתחה מצוין את המשחק והרבתה להגיע למצבים ליד השער של אלימלך, אבל מי שהצליח לעקוץ בשער בדקה ה-24 היה דווקא שמעון אבוחצירא אחרי כדור עומק נפלא של ג'וניור ויזה, הבולט בשורות האורחים. האדומים לחצו בניסיון להשוות, גוטמן השתולל על הקווים, ובדקה ה-68 סמואל יבואה השווה ועשה צדק. בדקה ה-71 ערן זהבי המחליף קבע מהפך בנגיעה הראשונה שלו בכדור, אבל אבוחצירא כבש את השני שלו (73) אחרי יכולת מביכה של ההגנה האדומה. כשנדמה היה שהקבוצות עומדות לחלוק את הנקודות, הגיע דימיטר טלקיסקי וכבש את שער הניצחון בדקה ה-85 בבעיטה חופשית נפלאה.

למרות הניצחון, נדמה שלאלי גוטמן נוספו הרבה סיבות לדאגה אחרי המשחק הזה, ולקראת הגומלין מול סנט אטיין. יבואה ולאלה נראו חסרי מחץ בחוד, טלקיסקי המשיך בכושרו הלא יציב, סרור ונאתכו התקשו לדחוף את הקבוצה קדימה, וגם בתיאום בין טופוזאקוב לדה סילבה דרוש שיפור. בנוסף לכל, הרטינות של הקהל גם לא עזרו לביטחון של השחקנים, שנראו עצבניים וחסרי סבלנות. גוטמן התעמת עם הקהל במהלך המשחק והגיב בעצבים לעבר הקללות שהוטחו לעברו, אבל לשמחתו, הניצחון הצליח להרגיע מעט את הרוחות, והכל נגמר בחיבוקים ובחיוכים. עד לפעם הבאה.

בשורות העולה החדשה, מנגד, יכולים לצאת מתוסכלים מהמשחק. לא רק ששער הניצחון של המארחת הובקע בעקבות החלטה מפוקפקת של השופט, שחקניו של אלי מחפוד גם הפגינו לאורך דקות ארוכות יכולת מעודדת (במיוחד של ג'וניור ויזה, שהציג משחק מצוין), ובמשך קות ארוכות האפילו על האדומים והגיעו ללא מעט מצבים קורצים. ספק אם זה מנחם את האוהדים.

מהלך המשחק

דקה 6 - הרחקה רעה של ריקן השאירה את נאתכו במצב קורץ ברחבה, אבל הקשר שלח ממצב נוח בעיטה לא מדויקת, החוצה.

דקה 9 - כדור שנהדף מהגנת הפועל הגיע לרגליו של יוסי רוזן, שבעט חזק מ-20 מטר, מעל לשער.

דקה 13 - לאלה השאיר את יבואה במצב מצוין מול אלימלך, אבל גלישה נהדרת של הבלם אופיי הצילה שער בטוח לאדומים.

דקה 24 - גול! דווקא בדקות שליטה של האדומים מצא ג'וניור ויזה (במסירה נפלאה) את שמעון אבו חצירא, שלא התבלבל מול אניימה. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 36 - הקהל האדום רותח. פעם שנייה ברציפות תוך שתי דקות שאחד משחקני הפועל מועד ברחבה, אבל השופט חכמון לא שרק, ובצדק.

דקה 40 - עמרי קנדה, אחד הבולטים בשורות האדומים, מצא את עצמו במצב קורץ, אבל בעט היישר לידיים של אלימלך.

דקה 45 - פריצה נהדרת של ויזה הסתיימה במסירה יפה לנימבה, אבל החלוץ בעט חלש מחמישה מטר.

דקה 57 - גול! סמואל יבואה קיבל מסירה מדויקת מנאתכו, הסתובב על הגב של גל כהן ובעט מקרוב לרשת. 1:1.

דקה 60 - פייני בעט כדור שטוח למרכז הרחבה, אבל נימבה בעט גבוה מחמישה מטרים.

דקה 71 - גול! אבוטבול הגביה לרחבה, אופיי תפס אוויר, וזהבי המחליף, שזה עתה נכנס, כבש בקלילות בנגיעה הראשונה שלו בכדור. 1:2 להפועל ת"א.

דקה 73 - גול! שכונה בהגנה של הפועל ת"א. ויזה בעט ונהדף, נימבה בעט ונהדף, ואבוחצירא היה שם כדי לכבוש מקרוב ולהשוות. 2:2.

דקה 82 - כדור רוחב של קנדה מצא את זהבי, שבעט בנגיעה אחת, אבל אורי אוזן הציל מצוין מהקו.

קה 86 - גול! חכמון קבע כדור חופשי אחרי עבירה מפוקפקת על סף הרחבה, וטלקיסקי בעט מצוין מ-16 מטר היישר לחיבורים של אלימלך. 2:3 להפועל ת"א.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, דגאלס דה סילבה, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, אביחי ידין (עידן סרור, 35), דמיטאר טלקיסקי, ביבראס נאתכו, מהראן לאלה (ערן זהבי, 69), סמואל יבואה.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן (איציק כהן, 68), סטיבן אופיי, אבי ריקן, קוני ג'אקריג'ה, אייל שן, יוסי רוזן (שגיב כהן, 62), ג'וניור ויסה, שמעון אבוחצירא, פטי נימבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully